Hvad er du blevet begavet med?

Tak og ja han er :slight_smile:

:heart_eyes:
Smuk missedreng – tillykke med ham, hvordan er han mon i familie med mine??
Onkel? Storebror? :paw_prints:

Vega er mor til min vognpark, Mercedes og Mascot: Mascot røre ved Mercedes mave

6 Synes om

:paw_prints: Smukke striber :paw_prints:

Så er de jo søskende :heart_eyes_cat: de har i al fald samme mor :wink:

Kun Vega ved, hvem der er far til mine :joy:

3 Synes om

Nemlig, men de er skønne uanset far :slight_smile:

1 Synes om

:heart_eyes:

Ja det er de

1 Synes om

Det er en skam du bor så langt væk, ellers burde du virkelig komme og se familien! Jeg var lige ved at lave sådan en slags stamtræ og regne ud hvor mange af de deltagende katte der kunne slægtes tilbage til Lusali’s Pussy Galore (aka Puss), som er Vegas mormor. Og det kan 44 af européerne, der deltager (de fleste er kastrater), så du havde virkelig mødt hele familien hvis du kom! :rock: :smiley:

1 Synes om

:blush:

Det ville være fantastisk at se andre katte fra den store familie, Eva :paw_prints:

De to jeg har, er simpelthen så skønne – de er legesyge, elsker at blive nusset, aktive, talende, opfindsomme og så elsker især drengen når der kommer besøg :heart_eyes:

Han spæner forventningsfuld ud til døren, når det banker på – ALLE bliver budt velkommen med høj haleføring af dem begge to.

De hopper op på skødet af alle, leger med alle – det er jeg slet ikke vant til med Silke. :blush:

5 Synes om

Sådan som en start, så kan jeg fortælle at NinaA herinde har Skofus, der er søn af Søren Sko, som er søn af Vega, dvs. at han er nevø til dine to (selvom han er 5 år :hoho: )

Lykke har Hugo og Rhys. Hugo er oldebarn af Mademoiselle, som er Daffe’s søster (samme mor). Daffe er Vegas mor. Rhys er det samme, bare med nogle andre forældre og bedstefar end Hugo :slight_smile:

Mette Mejdahl herinde har Mille, som er kuld søster til Mademoiselle, og altså Vegas moster :slightly_smiling_face:

Jeg selv har, udover Meta, der jo er “storesøster” til dine to, Athea og McCoy. Athea er barn af Mademoiselle, og altså Vegas kusine og dines “grandmoster”, og McCoy må så være grandfætter til dine to :slight_smile:
Mhhm, og så kan jeg ikke lige huske om der er flere der er så aktive herinde også, som du kender, men der er lidt flere herinde der har katte i famile med dine, og kan da lige remse dem op som jeg husker.

Hourosac har Helmut fra Mille’s kuld, som så er fætter til Vega, og “grandonkel” til dine to :slight_smile: Mhm, og Miasmor (Christina) har Regina, Alko, Andy, Daisie og Luna. Regina er er datter af Vega’s søster, Iben, så Regina er kusine til dine to :slight_smile: Alko og Andy er børn af Reginas søster Ruby Tuesday/Plettemor, og altså grandnevøer til dine to. Daisie er “storesøster” til dine to, hun er fra Vegas kuld sidste år :slight_smile: Luna er datter af Daisie’s kuldsøster, Dollie, så Luna er endnu en kusine til dine to.

Nårh ja, og Dorthe Elwarth og Pia Hjorth herinde har jo så også nogle søskende til dine to, fra Vegas europé kuld i år :slight_smile:
Så nu er dine katte i familie med en hel del katte ejet af folk herinde :hoho:

4 Synes om

:blush:

Tak Eva :paw_prints:

Hold da op, der er mange familiemedlemmer herinde – skriver det lige på et stykke papir, els kan jeg slet ikke holde styr på det :joy:

2 Synes om

Kom til at skrive i den forkerte tråd :grin:

Og Tanja har Ziva, som er søster til Dollie og Donna :slight_smile:

1 Synes om

:paw_prints: :paw_prints:

Familien bliver større og større – det hyggeligt, at vi er så mange :heart_eyes_cat: