Hvad fodre i med?

Nu har jeg endelig fundet noget misserne fungere på men vovsen er kræsen vi har fodre med essential men nu gider han simpelthen ikke æde det mere…

han gider hverken spise eukanuba, rc, orijen, arion, acana eller kingsmoor…

så det kunne være rart hvis i kender andre mærker … Har fået noget henne pet food af min mor som hendes ikke gad spise men det kan han godt lide, men er det overhoved godt ?

mvh kræsen pinden max

BARF :slight_smile:

[ATTACH=CONFIG]95814[/ATTACH]

Da jeg flyttede fra min exmand sidste år havde jeg ikke fryser plads til at forsætte med at barfe Tjalfe, så nu står den primært på tørfoder med et godt ben i ny og næ. Jeg har prøvet flere varianter af RC, NOW, Naturea og nu HIKE. Tjalfe er ellers en hund der ikke bryder sig så meget om tørfoder men HIKE er han fuldstændig skør efter. PT får han både Naturea og HIKE. Naturea spiser han hvis han er sulten nok, så den har han stående fremme altid. Hvorimod HIKE som han ELSKER, bliver målt op og kun serveres enten smidt ud over gulvet eller i foderbold/æg.

Både HIKE og Naturea køber jeg hos min tidligere barf forhandler så jeg ved at de mærker ikke er så kendte
HIKE http://desundedyr.dk/side.asp?Id=181241&Vare=37173
Naturea http://desundedyr.dk/side.asp?Id=143793&Vare=5226

Hennes Pet Food var noget nær det eneste tørfoder, jeg kunne få min sheltie til at spise :slight_smile:

Jeg stemmer også i med BARF, men kan det ikke lade sig gøre, så prøv med Taste of the Wild, eller allerhelst Ziwi Peak… Begge er ganske vist rasende dyre, men hunden spiser faktisk ikke ret meget, så i sidste ende er det ikke dyrere end de gængse tørfoderprodukter.

BARF er ikke en mulighed da vi ikke har plads eller mulighed for en kummefryser lige nu… Vi har dog forsøgt at barfe på et tidspunkt, men han gider ikke æde det, han gider ikke hverken okse, lam, kylling el svin… Hest vil han dog gerne spise og fisk men det er så det kallun det vil han slet slet ikke, vi havde en der vejledte os men han ville ikke og sultede bare sig selv… ja min hund er sær…

min gamle hund han åd nærmest alt han var ligeglad hvad det var … Han var også en sheltie min nuværende er en border collie … Men må kigge nærmere på tast of the wild, Ziwi peak og hike …

I skal da heller ikke snydes for et billed af kræsen pinden … :slight_smile:

Skøn hund :hjerte:

varm lidt leverpostej og bland i tørfodret

opløs tørfodret i vand og tilsæt en½ ds. hundemad

Det kan være tricks som får appetitten tilbage

men ja barf er også fint, fodre du med tørkost er det hensigtsmæssigt at børste tænder på din hund