Hvad læser du?

Den fjerde hånd, af John Irving

The Shining af Stephen King

Er lige blevet færdig med “Svøm med dem som drukner” af Lars Mytting. Hold da op, den var god!

Venligst
Dorthe

Har kastet mig over Lisa Unger. Spændingsromaner psykologiske thrillere. De er spændende !

Lytter til Engle dæmoner af Dan Brown og imens syer jeg nullerputsenge med missestof på

Lige blevet færdig med at genlæse (har læst den mange gange): De ubudne af Dorothy Macardle

“Ikke at ville se” af Jan guillo (staves det mon sådan:?). Det er fjerde bog i serien, der starter med Brobyggerne - en familiesaga om det 20. Århundrede. De er supergode synes jeg!

[QUOTE=Trine;1272829]“Ikke at ville se” af Jan guillo (staves det mon sådan:?). Det er fjerde bog i serien, der starter med Brobyggerne - en familiesaga om det 20. Århundrede. De er supergode synes jeg![/QUOTE]

Den er jeg også lige blevet færdig med. Fantastiske bøger :thumbup:

Lige nu er jeg godt i gang med Drømmehjerte af Cecilia Samartin. Den er godt nok også god. Meget medrivende synes jeg

Har just færdiggjort ( hørt) de to bind af fire beneath the skin http://www.amazon.com/Mage-Fire-Beneath-Skin-Book-ebook/dp/B00EOSI8JE glimrende underholdning
Før det stod den på Iron druid chronicles af Kevin Hearne https://en.wikipedia.org/wiki/The_Iron_Druid_Chronicles Aldeles glimrende - især oplæserens stemme(luke daniels) til sidekick figuren Oberon ( irsk ulvehund) er super sjov

[QUOTE=Christa;1269119]The Shining af Stephen King[/QUOTE]

Da jeg blev færdig med bogen, satte vi os til at se filmen…den var da godt nok ringe! Kan godt forstå at Stephen King ikke var tilfreds!

Jeg fik “Tilfældigt strejfet” af Allan Olsen i julegave :slight_smile:
Jeg er lige blevet færdig og hold op den er dejlig :slight_smile: Allan Olsen laver hyggeligt musik, men hans fortælleevne er helt fabelagtig :slight_smile: Skal i hvert fald have fat i nr 2 når engang den kommer :slight_smile:

OT. Så gav jeg mig selv 2 måneders abonnement på Mofibo. Jeg hørte de første 10 sider (eller sådan noget) af en bog ca 20 gange… så bøger skal altså herhjemme være af papir :slight_smile: abonnementet er opsagt igen :tihi:

Luise - man skal lige lære det med lydbøger. Jeg begyndte men jeg kørte i bus og gik tur. Hvis man skal tænke imens så mister man hurtigt koncentrationen.Nu kan jeg lave alt muligt imen. Jeg hører den gennem hører den i hovedtlf for at udelukke støj

[QUOTE=kira v;1272946]Luise - man skal lige lære det med lydbøger. Jeg begyndte men jeg kørte i bus og gik tur. Hvis man skal tænke imens så mister man hurtigt koncentrationen.Nu kan jeg lave alt muligt imen. Jeg hører den gennem hører den i hovedtlf for at udelukke støj[/QUOTE]

Min største udfordring var ikke at falde i søvn :tihi: Jeg kunne sidde ret op og ned og sove efter få minutter :slight_smile: og bogen virkede egentligt som spændende og min genre :slight_smile:

Jeg er igang med Jojo Moyes’ “Hende du forlod”. Den er god og godt skrevet, som de andre af hendes bøger jeg har læst. :slight_smile: Og rart med lidt “let” læsning ovenpå først hele Jordens Børn serien og derefter Ken Follets century trilogi :høhø:

[B]The Path Between the Seas: The Creation of the Panama Canal, 1870-1914 om Panama Kanalens historie, vældigt spændende! Men ih hvor jeg tit mangler et kort, så jeg kan se hvor vi er henne![/B]

[QUOTE=DK Sugieh;1272948]Min største udfordring var ikke at falde i søvn :tihi: Jeg kunne sidde ret op og ned og sove efter få minutter :slight_smile: og bogen virkede egentligt som spændende og min genre :)[/QUOTE]

Det lyder også meget farligt bare at sætte sig og lytte :tihi:

Jeg hører mest, når jeg enten hækler, rydder op eller gør rent… Ellers ville jeg også sove efter få sek :wink:

[QUOTE=Lykke;1273129]Det lyder også meget farligt bare at sætte sig og lytte :tihi:

Jeg hører mest, når jeg enten hækler, rydder op eller gør rent… Ellers ville jeg også sove efter få sek ;)[/QUOTE]

Jamen jeg kan da ikke fise rundt med min iPad når jeg skal gøre rent eller rydder op :slight_smile: I Gunderup ville det have været en mulighed, men ikke her :slight_smile:
Nope, mine bøger skal være af papir, det kan jeg finde ud af :wink: Men det andet er pivsmart, hvis man kan det :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1273136]Jamen jeg kan da ikke fise rundt med min iPad når jeg skal gøre rent eller rydder op :slight_smile: I Gunderup ville det have været en mulighed, men ikke her :slight_smile:
Nope, mine bøger skal være af papir, det kan jeg finde ud af :wink: Men det andet er pivsmart, hvis man kan det :)[/QUOTE]

Jeg har min mobil i lommen eller toppen, så er den nem at have med… Men ville måske være lidt besværligt med i iPad :klapper:

Er lige blevet færdig med: Hvem skal passe frøhospitalet af Lorrie Moore.

Jeg har lånt nogle skønne bøger af Marie, så jeg læser Blood Bound af Patricia Briggs :slight_smile: Det er 2.bog i serien om Mercy Thompson, som handler om alt fra varulve, vampyrer, hekse og mystiske væsner.

Den er på engelsk, og jeg glæder mig over, hvor meget jeg lærer.