Hvad læser du?

Er begyndt at lytte til den første Harry Potter bog, det er noget mere behageligt end de radioprogrammer, der plejer at være på når jeg kører til og fra job :slight_smile:

Er i gang med Odessakartoteket af Frederick Forsyth

Genlæser (for guderne må vide hvilken gang) en trilogi af forfatter parret Ilona Andrews :slight_smile:

Går nu i gang med Claras Krig af Klara Kramer.

Jeg er igang med cassandra claire.
Og er efter mortal instruments serien igang med Lady midnight

Skal til at læse Savner Dig af Harlan Coben.

Harlan Coben er altid god :grin:

Jeg kender ham ikke, men glæder mig til at få læst den :slight_smile:

En af mine absolutte favoritter, har læst stort set alt han har skrevet og kun blevet skuffet over en enkelt så vidt jeg husker :slight_smile:

Okay, håber jeg syntes om ham :slight_smile:

Jeg er efterhånden nået til den fjerde Harry Potter bog og Stephen Fry er genial til at læse dem op :smiley:

Bøgerne skrevet af Cody Mcfadyen om FBI agenten Smoky Barret og hendes FBI holds jagt på seriemordere.

Lang tid siden jeg har læst bøger så hurtigt. Gode, men også temmelige voldelige.

Jeg havde forudbestilt ‘The Forbidden Door’ af Dean Koontz og egentlig glemt hvornår min Kindle ville hente den.

Det gjorde den så aften - Jane Hawk du har min fulde opmærksomhed :grin:

Jeg skal til at i gang med Iskold Død af Bernard Minier

Jeg er lige gået igang med A Discovery of Witches af Deborah Harkness. Den er lige blevet filmatiseret og første afsnit ligger på HBO.

Det er helt klart en af de bedste fantasy trilogier jeg har læst i nyere tid! Glæd dig :blush: