Hvad læser du?

Er lige gået i gang med Nabo Til Himlen af Dean Koontz

1 Synes om

Jeg er ved at læse ‘Den hvide død’, som er skrevet af J. K. Rowling under pseudonymet Robert Galbright.
Den er en del af en krimiserie som har et skønt engelsk Holmes-agtigt flow. Jeg er ret vild med det. :smiley:

1 Synes om

Skal til at i gang med GÅ - BOGEN, Så Går Det Nok af Professer Bente Klarlund Pedersen

Jeg har fået læst Perfekt Hud, bliv din egen hudplejeekspert af Ole Henriksen
og Inkalandet - historien om inkaernes storhed og fald af Hans Gregersen og er lige gået i gang med Mercedesmanden af Stephen King

Er pt. i gang med bogen “Geo - Kemo og Comedy”
Efter for ganske nyligt selv at have gennemgået et kræftforløb er det god læsning.

1 Synes om

Skal til at læse En Bøn Til Odd af Dean Koontz

1 Synes om

Jeg har i løbet af december ædt mig gennem ganske enkelt alt Scott Pratt har skrevet, startende med An Innocent Client, som er ganske underholdende:
pratt

og da jeg nu har læst alle 14 bøger, så må jeg jo finde på noget nyt og har så kastet mig over Linda Castillo, der skriver krimier der foregår i “Amish-land”, som jeg har lidt kendskab til (hun skriver om Ohio, jeg har gennem årene forsigtigt sneget mig gennem Pennsylvania´s “Amish-land” og kender lidt til hvordan de 2 kulturer forsøger at leve med hinanden) Anyhow, hun skriver ganske fortrinligt og der er heldigvis en hel stribe foran mig - jeg har foreløbigt kun nået de 2 første :slight_smile:
castillo

2 Synes om

De ansatte af Olga Ravn

The gender game. Har glemt forfatteren. Acceptabel, men ikke en jeg bare lige sluger

Jeg er lige gået i gang med Profetien af Dean Koontz

Forlaget Lindhardt og Ringhof havde udvalgt mig til at være testlæser på romanen ‘Sommermørke’ af Stina Jacobsen, så den er jeg netop blevet færdig med at læse og anmelde.
Den udkommer i februar og er usædvanligt velskrevet, så jeg anbefaler den varmt. :thumbup:

3 Synes om

Jeg hører Lazarus, som (vist nok) er den nyeste i Lars Keplers serie om Jonna Linde.

1 Synes om

Jeg har lige læst Hans Hellighed Dalai Lama Vælg Hjertes Vej, oversat efter Jeffrey Hopkins engelske udgave.

Og nu er jeg gået i gang med Mine Unge År Kim Larsen af Jens Andersen.

Jeg er gået i gang med De Der Søger af Stephen King

Jeg skal til at læse Odd Thomas af Dean Koontz

1 Synes om

Lige nu læser jeg ‘Lazarus’ af Lars Kepler. I går læste jeg ‘Kongekabale’ som er en af de mange bøger i J. R. Wards Black Daggar Brotherhood-serie. Jeg er alsidig på den måde. :grin:

Jeg skal i gang med Odd For Evigt af Dean Koontz

Så skal jeg læse Vagt Forbi af Stephen King

Charlaine Harris har i 90’erne skrevet en let krimi serie (aka ikke horror :wink: ), som jeg er ved at læse :slight_smile:

Jeg sjal til at læse Stieg Larssons Arv, Nøglen Til Palme - Mordet af Jan Stocklassa

1 Synes om