Hvad læser du?

Fandt Assegai, en af de få Wilbur S bøger jeg mangler, på genbrug i går…så når der bliver tid …

2 Synes om

Jeg vil i gang med Mænd Der Hader Kvinder af Stieg Larsson

1 Synes om

Jeg er i gang med en Urban fantasy “forged in fire” på tlf til godnat lyt. Den behøver i ikke spilde jeres liv på.
Og så kører Wilbur Smith stadig på mp3 også. Courteney bind… 8 tror jeg

2 Synes om

Jeg er endelig kommet i gang med ‘Oxen - Lupus’, som er Jens Henrik Jensens 4. bog i krimiserien om krigsveteranen Oxen.
Den er god. :thumbup:

2 Synes om

Er igang med nr. 4 af Lois McMaster Bujold’s serie “The sharing knife”. Vinder næppe nogen priser, men god velskrevet fantasy. Har ikke himlet med øjnene på noget tidspunkt endnu i hvert fald :hoho:
Edit: Nå, jeg kan så se at hun faktisk har vundet lidt priser for nogle af sine andre serier :slight_smile:

2 Synes om

Og så gik jeg over til The Magicians af Lev Grossman, som citeres på wiki for

I wrote fiction for 17 years before I found out I was a fantasy novelist. Up till then I always thought I was going to write literary fiction, like Jonathan Franzen or Zadie Smith or Jhumpa Lahiri. But I thought wrong. … Fantasy is sometimes dismissed as childish, or escapist, but I take what I am doing very, very seriously

Og han skulle muligvis tage sig selv noget mindre seriøst! Jeg forstår godt hvad han vil, men kææææft det er kedeligt! Så her en lille 1/3 inde i bogen gider jeg altså ikke mere. Så vil prøve Jodi Meadows “The Orphan Queen i stedet”

1 Synes om

Jeg synes du skal gå i gang med at lede efter noget til mig, der minder om Edge-serien :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Årh, der har jeg masser af forslag! I hvert fald hvis det er samme skrivestil :slight_smile: Ilona Andrews har lavet 3 andre serier med flere bøger i, og Patricia Briggs har også et par rigtig gode serier. :slight_smile: Knap så chick flick agtigt, så skriver Jim Butcher rætti’, rætti’ godt i både The Dresden Files, men især Codex Alera, tror jeg du vil synes om :slight_smile:

2 Synes om

Jeg skal i gang med Pigen Der Legede Med Ilden af Stieg Larsson

Jeg hører Det gyldne bur af Camilla Läckberg.

1 Synes om

Jeg skal i gang med Luftkastellet Der Blev Sprængt af Steig Larsson

Så skal jeg i gang med 4 bog af Millennium. Det Der Ikke Slår Os Ihjel af David Lagercrantz, En Lisbeth Salander - Roman

1 Synes om

Jeg er i gang med “Min historie” af Michelle Obama, hvorfor ved jeg egentlig ikke, men nu hvor jeg er kommet i gang er det interessant læsning :slight_smile:

1 Synes om

Så skal jeg i gang med 5 bog af Millennium. Manden Der Søgte Sin Skygge, En Lisbeth Salander - Roman

Jeg skal i gang mmed Grønt Støv af Sara Blædel

Så vil jeg igang med Kald Mig Prinsesse af Sara Blædel.

Hun skriver godt - har vist læst alle hendes bøger :ok:

Ja hun gør :slight_smile:

1 Synes om

Yibbeee den nye Jane Hawk roman (Dean Koontz krimiserie) er nu endelig ankommet på min Kindle.
Preorder er min ven :wink:

For dem der ikke kender de 5 bøger i serien, læs mere her.

1 Synes om

Jeg skal i gang med Sara Blædel Kun Ét Liv.

1 Synes om