Hvad lytter du til lige nu? - Musiktråd!

har tændt “søndags” anlægget …den står på Pink Floyd indtil videre

2 Synes om

Jeg hører mest musik i bilen på vej til og fra arbejde. Og her i december er det min Spotify-juleplaylist der råder. :heart:

1 Synes om

Har tændt søndags anlægget …det er nok varmet op i morgen :hoho:
har Pink Floyd’s Delicate sound of thunder på nu …
bagefter bli’r det Queen, Made in heaven

1 Synes om

Miss B. Haven, deres første album Miss B. Haven.

Oprydning i iTunes har for mange Last Christmas, er der en version jeg mangler ?

Lige NU er det The Doobie Brothers - ‘Toulouse Street’! Det band kan jeg slet ikke få nok af - altså indtil deres ‘Michael Mcdonald periode’! Det havde de ikke behøvet at gøre for min skyld :wink:

1 Synes om

Oxygene med Jean Michel Jarre

2 Synes om

WOOPS!
Jeg måtte sq lige skrue lidt ned for lyden :ups:
Avenge Sevenfolds Shepherd of fire blev lidt lidt vildere på de nye ørebøffer :smiley:

Thomas Buttershöns Dårlig Sex er altså bare lige blevet lidt sjovere at høre nu

Lige før var det This Afternoon med Nickelback, som fik lidt ekstra liv i de nye bøffer.
det er altså lidt en hyggelig sang :smiley:

(og ja - de er på den samme spotify playliste hos mig :ups: det skal ikke blive for ens jo :wink: )

1 Synes om

armen det bliver bedre og bedre på den spilleliste i dag :smiley:
hurra for spotify til arbejdet :smiley:

1 Synes om

Den kan jeg - bare lige for at blære mig LOL

1 Synes om

Det må man altid blære sig med! :slight_smile:

1 Synes om

LOL Og absolut en fed solo som Gilmour fik banket sammen - han er helt sikkert i min top 5 over guitarister.

1 Synes om

Fedt! Kan vi ik få en smagsprøve?? :yum: Jeg elsker Pink Floyd.
Jeg skal for øvrigt ind og høre Roger Waters i august :star_struck:

1 Synes om

Buuuuhh

ta’ mig mæ…jeg kommer så sjældent ud

2 Synes om

https://youtu.be/KCbLlbEsuzQ

Dem her hørte jeg i aftes, altså coverband der spillede Rage against the machine, og Red hot chili peppers

Det skal jeg da også - HA :+1::+1:t2::+1:
Og 14 dage senere se/høre Jeff Lynnes ELO samme sted :heart: Jeg gav mig selv biletten i julegave - købte VIP Ultimate Package - så det er første række, plads 28. Glæder mig SINDSSYGT til begge koncerter. The Wall har jeg set tre gange, så det er prøvet - derfor er jeg glad for at han kommer med noget af alt det andet suveræne musik han og PF har komponeret :wink:

God fornøjelse - det bliver godt :+1:

1 Synes om

PS. Mit lydkort i 'puteren er røget, så jeg kan ikke indspille noget for nærværende. Men jeg tror jeg har noget rå-inspilning liggende … men det er hardcore heavy … temmelig hårdt, mildt sagt :wink:

2 Synes om

Så synes jeg den unge mand her gør det ret godt også :relaxed:

1 Synes om

Den her har sat sig fast og kører non stop i mit hoved. Heave-ho!