Hvad siger i til denne lækre birma ☺️

Ej hvor er hun fin-smuk kat :two_hearts:

1 Synes om

Tak, vi måtte desværre sige farvel til hende i juni. For mange akkumulerede skavanker gjorde at hun ikke længere havde god livskvalitet :ked: Hun ville være blevet 13 her d. 5. august, og er født hjemme hos mig, så det var et virkelig hårdt tab

1 Synes om

Ej hvor syndt, det er jeg da ked af at du mistede den så tidligt :cry:

Håber du har fundet nogle lige så dejlige og raske katte efterfølgende :hugs:

Og tak :cherry_blossom:

En meget smuk dame.:hjerte: Og om jeg husker ret, så vandt May faktisk en Best In Show for huskatte så sent som sidste år. :slight_smile:

1 Synes om

Åhhh nej hvor sørgeligt, men i var heldigvis så heldige at have fornøjelsen af hende i 13 år… hun har fået fred nu og så har hun sat sine potespor i jeres hjerter :two_hearts:

Ej hvor fint-en smuk show kat, hende har de sikkert haft mange dejlige tider med :cherry_blossom:

Ej hvor er den også bare nuttede… den ligner faktisk meget den jeg har postede :see_no_evil::hugs:

Bare lysere :relaxed:

Det gjorde hun ja :slight_smile: Slog endda fine Karlsson for det, som jeg husker det :slight_smile: Og blev også BIS Pensionist på tværs af racerne samme dag :slight_smile:

Det gjorde hun, nogle store nogen :slight_smile: Hende og jeg havde et helt specielt forhold, hvilket en del herinde kan berette om :hoho:

2 Synes om

Modtaget, og jeg beklager at det har sat sindende i kog hos nogen, det var ikke meningen, jeg var blot interesserede i jeres meninger/holdninger, som jeg så sandelig også har fået :relaxed: Kunne være overskriften skulle ha været en anden. “Hvad synes i om denne søde kat”

Anyways, håber ikke du er kommet på overarbejde nu og jeg synes ikke den er kørt helt af sporet, heldigvis :sunny:

1 Synes om

Jannie, det var bestemt ikke dig, opfordringen var rettet mod. Jeg tilslutter mig helt, hvad andre allerede har skrevet om din tilgang til al den information, du får smidt i hovedet :blush:

1 Synes om

Åååh hvor skønt og tak igen for jeres råd og historier hver især, synes det er spændende at rode rundt i gamle tråde og læse skøre sjove historier, læste en forleden der fik mig til at falde ned af stolen af grin… måske kan nogen af jer huske den, det var en bruger herinde som det gik helt galt for med nok voks :rofl: det var virkelig underholdende historie at læse :crazy_face:

2 Synes om

:ok_hand:

:ok_hand: :relaxed:

Det er netop en historie, men ikke mindre skide skæg :slight_smile: Det er AnneP der har postet den :slight_smile:

1 Synes om

Ja, præcis.
Hende her barn af vildkat, der slæbte 5 killinger til vores hus.
Der var 2 sorte, en ginger ( rød- skriver vidst for meget med englændere :stuck_out_tongue: ) og en tabby.
Har stadig 2 af hendes søskende:
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/38536406_1797878700303694_3219028914055675904_n.jpg?_nc_cat=0&oh=0aa8ea4fc8420d87b3c05dd7b19d38e9&oe=5BEDE6BB

4 Synes om

Nååå de er sååå søde… hvor mange katte har du? Og hvordan går det med hittekatten som dun nabo hentede?

Vi havde en med fra Dk.
Har nu 6- Granny ( ældre mis iflg. dyrlæge ), Missemor og Lulu, som er hendes killing- og også lidt Grannys, da de passede 8 killinger sammen.
De 2 søskende fra sidste år ( mistede en 3., der blev dræbt af løs hund :cry: ) og Belanna med fra Dk.
Har også en nummer 7- vild hvid/ rød hankat, der kommer i huset og spiser, men stadig stikker af, når vi kommer tæt på- regner med vi kan vinde hans tillid med tiden, så han kan blive fikset osv.

Lille plejekilling har det godt- har fundet en anden hund, som ny bedste ven.
Vi var virkelig forelsket i hende, men der kommer nok flere med tiden.

Det har været lidt et mareridt med vildkatte hernede- har fundet nyt hjem til vores store killingers mor, da hun var gravid igen, ligefør vi skulle flytte.
Har mistet 3 katte på et år og brugt en formue på dyrlæger, foder, ormekur osv- ja og neutralisering og vacciner. Har haft et hyr med en charity og havde ikke penge til over 15 kattes neutralisering til fuld pris og så havde vi killinger igen.
Fik endelig hjælp og fik hjælp til dem vi har nu fra anden side- måtte efterlade 4 katte i gamle bolig, men landlady der fodre og den ene pigemis der var havde vi fået indfanget og neutraliseret- hun var meget vild.

2 slags hjælpefolk hernede- dem, der lyver og overdriver for at skrabe en masse penge sammen, kun tager de kønne katte ind, men helst ikke røre de sorte og så dem, der tænker på kattene og knokler for at hjælpe via indsamling af ting m.m. mhb. på videresalg til dyrenes fordel.

Har ikke valgt at være rescue, for har ikke økonomi til det, men selvfølgelig hjælper man, når kattene lander på ens dørtrin.
Killinger sidste år, slæbte kattemor hen til os- hun glemte 3 et andet sted, som jeg først fandt 2 dage senere, gemt i et poolrum med 100 rør og slanger langt inde og kun ½ meter høj kravleplads.

Det blev langt- sorry og tillykke, hvis i nåede hertil. :stuck_out_tongue:

6 Synes om

Jeg tror såmænd ikke du har sat sindene i ret meget kog - vi kan allesammen godt lide katte både med og uden stamtavle. Det vi hidses mest op af er nok at der sidder nogen derude, der snyder folk og prakker dem kopivarer på - det er liiidt anstrengende for de fleste af os at forholde os helt roligt til :wink: Mange af os bruger en del energi på at lave “ægte Gucci tasker”, og vi synes selvfølgelig det er træls hver gang der dukker kopivarer op… men derfor kan folk jo godt få fornøjelse af den, OG jeg gentager gerne at den også skal have et (ordentligt) sted at bo, for det skal de jo allesammen :slight_smile:
VH
Susanne

5 Synes om

Helt forståeligt og jeg har også sagt det før, jeg har stor respekt for opdrætter af race katte, hunde og andre dyr, i ligger et stort arbejde i det og det tager jeg hatten af for :cherry_blossom: