Hvad skal en pensioneret avlskat koste?

Vi betalte kun neutralisering og vaccination for Rags og Caithlin, men det var nok også lidt fordi, vi kender opdrætter. Begge gange gav hun os flere at vælge imellem, men rådgav m.h.t. temperament, så vi endte med de rigtige.
Vi er til voksne katte, hvor personligheden er udviklet, men med deres senere liv og virke taget i betragtning, så havde de også været det værd til “killingepris”. :wink:

2 Synes om

Jeg har i øvrigt også foræret en af vores voksne væk kvit og frit, fordi det var det rigtige hjem til hende, men de ikke havde pengene at smide efter katten :slight_smile: Så jo, det er da klart hjem før pris. Men generelt ville jeg forvente at folk, der vil have en kat, har nogle penge at betale for den.

1 Synes om

Nu er han ikke pensioneret avlskat, men en kat dyrlægen reddede fra aflivning. Men Muffe fik vi også en del billigere end han egentligt var sat til, fordi vi ikke lige havde pengene (vi havde lige købt en killing) og hun mente, at vi kunne give ham det helt rigtige hjem. Selvom vi ikke havde det hele beløb, så betyder det ikke, at vi ikke kunne skrabe sammen, hvis han skulle til dyrlæge - det er altså noget andet end ‘nykøb’ i min verden.

Vi er stadig så taknemmelige og glade for, at vi (læs: Rune) fik ham :heart:

4 Synes om