Hvad skal hun hedde?

Jeg har altid sagt at hvis jeg engang fik én skulle han hedde King. :høhø:

Jeg håber at Bibi laver en til mig :tihi:

Goliath? Hulken? Obelix?

Sorry… :pose:

[QUOTE=DK Thomani;874389]Jeg har altid sagt at hvis jeg engang fik én skulle han hedde King. :høhø:

Jeg håber at Bibi laver en til mig :tihi:[/QUOTE]

Jeg holder nu mest på Bjørn eller BRUTUS :muhaha: kan du se det for dig?? :tihi:

[QUOTE=Ann R;874398]Goliath? Hulken? Obelix?

Sorry… :pose:[/QUOTE]

Oooohh - også fine navne til sådanne små størrelser :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;874389]Jeg har altid sagt at hvis jeg engang fik én skulle han hedde King. :høhø:

Jeg håber at Bibi laver en til mig :tihi:[/QUOTE]

:smiley: Min skulle hedde Bruiser eller Lulu (don’t ask :ups:) Og så fortsætter jeg ellers med at være fuldstændig i denial om, at min bror’s lille langhårede Chloe venter hvalpe :smutter:

Åååårh, de langhårede er de fineste :hjerte:

Har det stakkels barn fået navn.
En laaaang tråd. Mon Hallo Kitty er nævnt?

nu vil manden sgu osse have at hun skal have et “ordenligt navn”…ala heidi, hanne og sårn…hjælp…til venlig orientering så aner jeg stadig ikke om hun er PER eller EXO…1 uge endnu så skulle selv jeg kunne se det

[QUOTE=Babette;874555]Har det stakkels barn fået navn.
En laaaang tråd. Mon Hallo Kitty er nævnt?[/QUOTE]
perser hottentot, exo helledusseda…men se forrige indlæg…“vi” har allerede en Hello kitty i “familien”

jaaaa en lang tråd…men det bliver det jo når vi skal igen hundenavne også…LOL

Jamen vil da også smide mit navne forslag ind i rette tråd. Hera er super smukt syntes jeg

Nej! hvor er det seriøst sejt lavet og sikke en kærlighed, at ligge i madpakken, hold da op, hatten af for dig siger jeg bare :wink:

og det var så lige “Trekkiegrrr” jeg mente… :wink:

ja hun fik navnet Hera Helledusseda, hun kaldes Vera i hendes nye hjem

2 Synes om