Hvad skal hun hedde?

Du kunne jo også kalde den Harald Hårfager :høhø:

Eva, i virkeligheden er du faktisk sindssygt god til det dér :smiley:

Her er jeg lidt bange for at Whiskey ender med at hedde (Irish) Paddy. Dels fordi vi i en periode kaldte ham Palle (alene i verden) og i samme periode opdagede at de dér hvislelyde i Whisssschkey fik kattene til at tro nogen hvæsede i den ret anspændte stemning vi havde i lang tid. Paddy passer faktisk ret godt til ham - sådan en lille irsk gadedreng :hjerte: Men det er IKKE fordi jeg ikke kan li’ navnet Whiskey, der er bare en af de dér sære udviklinger der kan ske.
Nå - for det meste hedder han Bøllefrø :wink:

[QUOTE=Ann R;873117]Eva, i virkeligheden er du faktisk sindssygt god til det dér :smiley:

Her er jeg lidt bange for at Whiskey ender med at hedde (Irish) Paddy. Dels fordi vi i en periode kaldte ham Palle (alene i verden) og i samme periode opdagede at de dér hvislelyde i Whisssschkey fik kattene til at tro nogen hvæsede i den ret anspændte stemning vi havde i lang tid. Paddy passer faktisk ret godt til ham - sådan en lille irsk gadedreng :hjerte: Men det er IKKE fordi jeg ikke kan li’ navnet Whiskey, der er bare en af de dér sære udviklinger der kan ske.
Nå - for det meste hedder han Bøllefrø ;)[/QUOTE]

Jeg synes at Paddy er et rigtigt sødt navn til bøllefrøen :ok:

Det sidste kunne såmænd også passe på Robin - han er temmelig foretagsom :tihi:
Kartofler i en pose på køkkenbordet?
Nej, de skal da smides rundt i hele køkkenet, det er meget sjovere :uha:
Åbnes køleskabet er han der som en mis og hiver et eller andet ud :høhø:
Man keder sig bestemt ikke med ham i huset - men jeg ville ikke undvære ham :hjerte:

Har da helt glemt at Aslan en sjælden gang i mellem bliver kaldt Özlem af min kæreste, men kun når han er uartig og ikke hører efter :tihi: Det var efter min veninde, som ikke har en dråbe fantasy-blod i årene, konstaterede at hun synes Aslan var et grimt og underligt navn og i øvrigt lød som Özlem, som er en kvindelig lokal politiker her på Nørrebro (for sf? enhedslisten? Jeg går ikke så meget op i politik). Vi synes sammenligningen var grinagtig, så derfor… Ingen af os har i øvrigt nogen holdning til om den omtalte politiker er dygtig eller ej, vi kender hende ærlig talt ikke.

[QUOTE=Eva;872911]Måske efter “Brødrene Løvehjerte”, hvor den lille syge dreng jo bliver kaldt Tvebak?

Og Tyttebær- Maja optræder jo i Emil fra Lønneberg :tihi:[/QUOTE]

:tihi: Det kunne faktisk godt have været, men dog ikke som jeg forstod det dengang (det er mange år siden efterhånden) :slight_smile:

Ja eller L’Oreal :klapper:

Krølle er også med på listen sammen med Harald Hårfager :wink:

Yul Brynner og Kojak er fine navne til en Peterbald der IKKE har tabt pelsen som forventet GG

De kommer med på min mentale liste :slight_smile:

:smiley: :smiley: :smiley: Tak for et solidt godt skrald latter! Dejlig tråd! :smiley:

Man kan også få sig et solidt grin når man f.eks. læser Koosje van Tutte’s kattenavne!.. (KAT IV katte)

Britney Ears er et godt eksempel…

Har I fundet et navn til hende?

Hvis ikke, kan I kalde hende Marbejas Hibiscus (busk der kan fås med blå blomster)

[QUOTE=Annette O;873841]Har I fundet et navn til hende?

Hvis ikke, kan I kalde hende Marbejas Hibiscus (busk der kan fås med blå blomster)[/QUOTE]

Årh ja, den var da god når hun nu er sådan et lille blåbær :slight_smile:

…eller Samson. Især, hvis det også er en lille spinkel splejs… og det er de jo tit :smiley:

Ja det var jo lige det jeg tænkte :ok:

Her er lige et billede af en blå Hibiscus (også kaldet syrisk rose)

[QUOTE=Annette O;874180]Her er lige et billede af en blå Hibiscus (også kaldet syrisk rose)

[/QUOTE]

Sådan en har jeg ude i min have. Den blomstre sent, men hold op hvor er den smuk

[QUOTE=Annette O;874180]Her er lige et billede af en blå Hibiscus (også kaldet syrisk rose)

[/QUOTE]

Så’n én vil jeg ha’! Jeg elsker blå blomster og den er godt nok smuk :smiley:

Min ser lidt anderledes ud:

[QUOTE=solveig;874214]Min ser lidt anderledes ud:

[/QUOTE]

Den måtte også godt bo i min have :smiley:

[QUOTE=solveig;874214]Min ser lidt anderledes ud:

[/QUOTE]

WAOUUW
Jeg EEEEEEEEEEEEEEEEELSKER blomster og farver i haven. Når vi får styr på junglen igen, så kommer der også MANGE farver og masser af liv i haven igen. (Annette nu drømmer du igen…)

Åh ja… Den var god. Og vældig subtil osse D

Det er lidt lissom hvis en Chihuahua hedder King eller en Grand Danois som hedde Mini :wink:

Hvis vi nogensinde får en Chihuahua, så skal han hedde Bjørn, Brutus eller King :slight_smile: