Hvad skal vi spise ? - Oktober

Det er de da også helt klar over hos os, de er bare skide ligeglade :smiley:

2 Synes om

I dag blev der spist hjemmelavet vegetarpizza, med champignon, sojabites, små røde pebre og tomater i skiver (fra drivhuset), og selvfølgelig ost ovenpå…Den var go’ :savle:

Det samme, for tredje gang. Kalkun er ikke min livret, men man smider ikke mad ud! :slight_smile:
I går stod den dog på laks, ærter og ris, med rigelig soya og hvidvinseddike. Dejligt med et afbræk. :stuck_out_tongue:

Det gør vores skam også - de accepterer det bare ikke :smile:
VH
Susanne

3 Synes om

Haha her er det helt underligt, for efter vi fik Krismis har vi nu 50/50 af katte der mener menneskemad er til DEM (Ib og Stevie) - og så to der hellere ville dø af sult end at spise “sådan noget”, nemlig Adelie og Krismis

1 Synes om

Og i dag, kold pizza.

1 Synes om

Karrysuppe og hvidløgsflute

Risengrød :santa:

1 Synes om

Lasagne med ost ovenpå :slight_smile:

Efter dårlige nyheder på hospitalet, bød naboen på trøstevaffel med choko/peanutbutter, creme fraiche og blåbær samt appelsinkaffe. :drooling_face:
Hun er lidt helsefreak, så den var uden sukker, lavet med banan, HUSK og andre sunde sager.
Smagte skønt! Men NØJ, den mættede helt vildt.

Heldigvis kan jeg lave aftensmad når det passer mig.
Den står på chili con carne med ris, creme fraiche og masser af grønt.
Comfort food. :two_hearts:

3 Synes om

Risengrød

2 Synes om

Slagterens total gode bøf stroganoff med hjemmelavet kartoffelmos og et godt glas rødvin…det bliver en god aften

1 Synes om

rødvinsmarineret bøf …med rødvin og fritter …

Frikadeller krydret med allehånde, kogte kartofler og hemmelig sovs :savle:
Jeg mistænker at hemmelig sovs hedder hemmelig sovs, fordi min mor var bange for vi ikke ville spise den, hvis hun sagde der var solbærmarmelade og stødt ingefær i den brune sovs :tihi: Men det smager godt! :smiley:

2 Synes om

Karbonader med kartofler og gulerødder :heart_eyes:

Pizza i går med ham den søde.
Pizza i dag til bestyrelsesmøde.
I morgen står den på rester af chili con carne for tredje gang. Men SÅ er der heller ikke mere. :slight_smile:

leverpostejen har lige sagt ping …eller ovnen har…sååååå en med leverpostej …eller to

Vegetarbøffer fra Daloon, og kartofler med bearnaisesauce og syltede rødbeder.

Wokmad a la Anne P

Mad er noget opreklameret fis - hilsen Lone som er total ideforladt !

2 Synes om