Hvor mange små er der i Bekas mave?

Beka laver ikke mange killinger - men godt nok nogle store fine bamser.
Tillykke med dem! :flag:

2 Synes om

Tillykke med dem :heart_eyes:

1 Synes om

140 gram - det er da helt pænt! :slight_smile: Er det hende i midten? Hun ser både stor og fin ud :heart:

1 Synes om

Stort tillykke til de basser, de ser dejlige ud :hjerte:

1 Synes om

Tillykke tillykke med det lækre kuld :flag:

Jeg glæder mig til at følge deres udvikling :heart: Jeg tænker også Bekka bare har fokuseret på at lave de flotteste og sødeste killinger og så gået lidt på kompromis med antallet :wink:

1 Synes om

Det er hende i midten, ja :slight_smile: Og 110 g er normalt en rigtig fin vægt på EUR, typisk ligger 95-110 g ved et kuld på 5-6 stykker, og så er det bare totalt den mindste i dette kuld :tihi:

1 Synes om

Tak :smil: Ja, det satser vi i hvert fald helt sikkert på! :rock:

Stort tillykke med de fine, store killinger. :flag:

Stort Tillykke, men de 3 fine tykke misinger :flag:

Jeg var vist den eneste der gættede på 3 :jubiii:

Kunne være herligt at møde alle!!! :hoho:
UPS de er jo kommet til verden kan jeg se ved at læse videre. Tillykke så!!! :heart_eyes:
Den i midten. :smelter:

1 Synes om

Det tror jeg også :grin: Godt gættet!:smil:

Tak :slight_smile: Ja, hun er rigtig lovende i farven, jeg glæder mig til at følge dem alle tre, som de vokser op :hjerte:

1 Synes om

Hvor er de fine… :heart_eyes: Må man komme på visit når de bliver større? (mads kommer altså kun med hvis du har solgt dem alle sammen, går jo ikke han forelsker sig i flere :joy::joy:)

Haha, de er mere end afsatte allerede :slight_smile: Og I skal være så velkomne til at komme besøg. De er sååå nuttede allerede :slight_smile:

De er meget nuttede pt :inlove:

8 Synes om

Tillykke med dem :slight_smile:

1 Synes om

Må Villiam komme med eller skal jeg finde pasning til ham?
For så tænker jeg altså gerne vi vil på besøg, så kan mads også se lidt om hvad han har i vente :joy:

1 Synes om

Villiam er selvfølgelig meget velkommen! :slight_smile: Send en pb på FB, så kan vi aftale dag? :slight_smile: