Hvordan multiquoter man?

Er der nogen, der meget pædagogisk og langsomt, kan forklare mig, hvordan man citerer flere brugeres svar i ét indlæg? Nu fandt jeg endelig ud af, hvad taleboblen var til…
Men det kunne være ganske rart at kunne undgå alt for meget “larm” i en tråd, ved at kunne svare flere på een gang i et indlæg. A tøws æ helt det er så intuitivt. Eller også trænger jeg til nye briller og bliver flov, når der er en, der peger på knappen lige for :laughing:

Når du er igang med at skrive et indlæg, så kan du stadigt scrolle op og finde de andre indlæg i tråden. På mobilen kan det hjælpe at gemme det indlæg du er ved at skrive ved at trykke på pil ned i øverste højre hjørne at indlægsbokseen. Inden du gør det, så skal du placere text curseren Der hvor du gerne vil have citatet.

Så skal du markere den tekst du vil citere og så trykke på den knap der kommer frem hvor der står “citer”. På mobilen skal du nok holde nede på et ord på at starte på at markere noget og så trække rundt med markeringen så den får det med du gerne vil have :slight_smile:

Intuitivt kan man ikke kalde det, for man skal vide, hvad man skal gøre. Til gengæld er det rigtig godt på den måde, at man kan vælge nøjagtigt, hvad man vil svare på. Hvis nogen har skrevet et langt indlæg, og man vil svare på noget, der står midt i, kan man nøjes med at markere det, man vil svare på.

I øvrigt behøver du slet ikke åbne din editor i første omgang. Hvis du markerer noget tekst og trykker citer, så åbner editoren automatisk og sætter det citerede ind. Sådan er det i hvert fald på pc. Jeg er lidt på udebane på mobilen