Hvorfor kan man ikke unlike?

Tråden er flyttet fra ugens billedkonkurrence:

@Trine, fy! Det er ikke fredag endnu! :stuck_out_tongue:

Hov undskyld! Jeg havde vist ikke styr på, hvilken tråd jeg var i. :ups: Og nu har jeg så opdaget en ændring i fht det gamle forum - jeg kan ikke fjerne mit like. :pensive:

Skal jeg ikke bare like alle billederne og neutralisere stillingen? @galath

Jeg vidste ikke, man ikke kunne fjerne dem igen. Jeg synes ikke, du behøver like dem alle sammen, men skule der komme en masse protester over det, kan du jo gøre det :slight_smile:

2 Synes om

Du burde kunne fjerne det ved at trykke på hjertet igen

1 Synes om

Det virker ikke hos mig @RuneS - hverken på tlf eller PC. @galath Altså mine to likes er jo ikke stemmer, for jeg vidste ikke at det var konkurrencen - jeg har i hvert fald slet ikke forhold mig til dem ifht de andre som jeg plejer.

Underligt, det virker fint for mig…

1 Synes om

Jeg tror, der er en timer involveret - når jeg lige har afgivet et like, kommer der et “Fortryd like” op ved markering, senere bliver det til “Du liker dette indlæg”…

Det lyder som en sandsynlig forklaring. Jeg ser lige, om jeg kan tjekke det.

Det er korrekt, at det er på grund af tid. 10 minutter for at være præcis. Men det er defaultsettingen, og den kan ændres. Jeg kunne bare ikke finde den i backend. Hvad siger du, @RuneS:

Hov jeg kunne unlike på iPad?! Det er da godt, jeg har flere devices at vælge imellem :wink:

Jeg har sat tiden op for hvor længe man kan fortryde limes, så du burde kunne gøre det overalt nu :slight_smile:

5 Synes om

Ahhhh. Det var snedigt :slight_smile: :klappe2: