Januar tanker

Jeg skal til Holzminden syd for Hannover :slight_smile:

2 Synes om

Jeg elsker retorikken på KG, det er jeg vist kommet til at nævne før :lol: (som tilføjelse, ingen tråd nævnt, ingen glemt.)

6 Synes om

Pyyy - endelig normale tilstande i træningscenteret igen :slight_smile:
De flytte nytårsløfter holdt ikke længe hernede :hoho:
Kan forstå på nogle at her var totalt overrendt sidste uge, hvor jeg “begravede” mig i tapet :tihi:

En venlig sjæl var fobi vores bur i weekenden og “lånte” en dåse KMR mælk :rage: men glemte at vedlægge navn og betaling :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

What?! Ej hvor noget schweinerei!

1 Synes om

Det er bare så træls :frowning: håber det er en engangsforeteelse…
Indrømmet jeg er en dør til at passe på men til WS i Aalborg glemte jeg min telefon på toppen af mit bur i løbet af lørdagen … den lå der stadig om søndagen da vi kom igen :slight_smile:

3 Synes om

Jeg har SÅ ofte forlagt telefon, kamera eller pung på udstilling. Har aldrig fået noget stjålet, selv ikke på Herning Landsskue :slight_smile: Jeg håber at vedkommende der har Jeanette’s KMR bare har lavet en fejl (hvorfor har man KMR på en udstilling? Tænker jeg nu nysgerrigt, var det til salg, eller?) :slight_smile:

Jeg havde købt 2 dåser, de lagde i en kasse under buret.

Vi har desværre mistet både tiser og kamme på show, samt pynt vi har haft oven på buret, så er rimelig hys med at vi får det ned i taskerne inde vi går til dommer

Husk ugens konkurrence! Alle burde kunne være med her:

3 Synes om

I dag blev jeg mindet om hvordan Bumle plejede at putte sine poter rundt om min hals og kramme mig, når vi var ude at gåtur og jeg bar ham :heart_eyes:. Savner den store møgkat :sleepy:

:ass: !

Så er det i morgen jeg igen kan kalde mig skolebarn :slight_smile: Det er en meget underlig fornemmelse, og en smule “skræmmende” :slight_smile: Jeg glæder mig vildt til at komme i gang igen, men er også spændt på om det gamle hoved kan lære nye tricks uden for mange sværdslag :smiley:

13 Synes om

Pøj pøj :+1:

1 Synes om

Hmmmmm…vaffer er der ingen der æder de rejer de har fået ???..nå, hvis de er dårlige finder jeg nok ud af det i morgen …

Ved du ikke at katte ikke spiser rejer? Det siger Sigga selv. Hun foreslår at give dem en oliven i stedet :tihi:

2 Synes om

Nu er der jo rejer, og så er der REJER. :heart_eyes:

Der er totalt forskel i populariteten, alt efter HVILKEN bøtte, man kommer hjem med. :roll_eyes: Jo dyrere, des bedre, tror jeg mine tre går efter. :laughing:

2 Synes om

Sorte eller grønne ?

De vil i hvert fald ikke ha’ frosne, men de nordatlantiske lagerejer plejer de nok at gnaske i stor stil

Og Jools spiser kun de frosne - og kun, hvis de er af en vis størrelse :smiley:

1 Synes om

Asani er fuldstændig ligeglad med geografisk oprindelse og om de er små, store eller midt imellem. Han vil dog helst have den slags, der stammer fra min tallerken :rolleyes: