Januar tanker

:face_with_raised_eyebrow:

8 Synes om

Så er min fine, nye vaskemaskine ankommet hertil.
Nu skal jeg gennemgå 2 ugers utålmodig venten, indtl jeg er flyttet og kan få den installeret.

Men fin, der er den. Og den kan tage 9 kilo, har en masse fine programmer, og såmænd også et ganske almindeligt program på 40 grader til ganske almindeligt tøj…

Uha, det bliver godt med egen maskine - og så kun i kælderen med håndklæder og sengetøj, for at bruge tumbleren…

6 Synes om

Er jeg den eneste som kommer ind på noget Kaptcha når jeg går herind, og lige skal klikke af at jeg ikke er en robot inden jeg får lov at komme ind på forum? :huh:

Ikke her, men i sidste uge blokerede Bitdefender siden for mig :huh:

Jeg har ingen problemer oplevet og jeg går på både fra mobil og computer.

Jeg har ingen problemer. Jeg er på fra ipad.

Hm, spøjst.

@Rune, er det eventuelt noget, du har en forklaring på? Jeg har heller ikke selv oplevet det.

hurra for gode tilbud i Petworld. Nu mangler jeg ikke lige Eukanuba foder, da kattene lige har fået 25 kg foder hjem, men deres tilbud på 30% på katte- og hundelemme blev udnyttet til fulde :smiley:
En hundelem jeg har haft kigget på sparede jeg lige 150,- på! Mange bække små, når nu man har gang i at renovere et helt hus, så tilbud udnyttes til fulde lige nu :tihi:
Og på den her måde fik jeg også råd til den lydsvage udgave i helt stor, så selv forældrenes hund kan komme på besøg og bruge hundelemmen :smiley:
Så må jeg håbe på et nyt fodertilbud, når en gang altså de to katte har tygget sig gennem de 25 kg de allerede har :hoho:

1 Synes om

Det er selvfølgelig ikke sket siden jeg skrev herinde. Inden jeg skrev, skete det hver eneste gang jeg gik herind :hoho:

2 Synes om

Jeg hader forsikringer og deres selskaber, de vil ikke afhjælpe at mine små pelsdyr har rodet i isoleringen samt undersøge om der er bidt i mine elkabler på loftet :weary::weary::weary: de er meget hurtige til at kræve penge ind den anden vej

Jeg troede lige, at tiden var kommet til kontrol-blodprøver ift Ninjas vokseværk, for nu MÅTTE vi da være på den rette side …

… og så halter hun nu på det ene bagben.
På den igen med smertestillende! :confused:

Hygger med misserne i køkkenet mens vi steger æg, bacon og pølser… sjovt som jeg er blevet klodset og misserne tydeligvis godt ved hvor tabt gods ender :laughing:

7 Synes om

Har lige haft besøg af blikkenslageren, der satte en ny køkkenhane op (på boligforeningens regning). Jeg spurgte ham, hvad der ville være involveret, hvis jeg skulle have en opvaskemaskine. Jeg havde forstillet mig noget med både elektriker og tømrer til at gøre skabet klar og så vvs’er til at installere maskinen. Men det var slet ikke nødvendigt, for der var gjort klar til én - eller rettere, der har været en installeret før. Så en halv time + en eller anden ventil, mente han.

Nu skal jeg i den grad i gang med at kigge på opvaskemaskiner! Ikke alene vil den gøre mit liv nemmere og sikkert også spare vand - den vil også give mig noget ekstra plads på et alt for lille køkkenbord.

13 Synes om

Jeg ved ikke helt om jeg skal grine eller græde :ahhhhhhh:

Nu kom den igen:

Også har de også lige sat hankatten til salg - nu har de jo brugt han en gang.

Æv hvor er jeg gal - ville meget gerne vide hvem der i sin tid havde solgt dem den dreng. Det her er bare forkert på så mange planer.
Stakkels kat - nu sælges han fertil til evt. flere racekryds.

1 Synes om

Jeg græder!
Hvorfor i alverden parrer man en lille klejn Aby med et stort skrummel Savannah?
Det er jo helt hen i hegnet så uansvarlig en katteejer!!

Nu spørg jeg sikkert dumt, men man får da ikke bengaler af at parre savannah og abyssinier, eller har jeg misforstået noget?

Nej du har ikke misforstået noget - det er sælger som prøver at sælge noget som noget helt andet.
Der er hverken aby eller Savanna bag Begal - så hun er helt galt på den.