Januar tanker

Og nu sner det her…:face_with_raised_eyebrow:

Her sneer det også og der ligge et fint lag, jeg elsker det :slight_smile:

1 Synes om

Netop hjemvendt fra årets anden julefrokost… ja ja det er januar men sundhedsvæsnet og maskinstationen har bare bedre tid i januar :slight_smile:
Vejret er i hvert fald mere julet end i december :blush:

1 Synes om

her har det sneet let hele natten, det har givet et par cm, der kommer stadig noget, men det der kommer nu er bare ikke sne …det er isslag, der er ca -3…og vinden er begyndt at tage til …

Der er også kommet er par cm her og når det bliver lyst får Joy og Alexander deres første sne og Theodoristen skal med ud og køles grundigt ned!!!

Theodoristen har her til morgen ekseleret i at hive gulvristen op ude i badeværelset :argh:
Det er den type kloak som har stående vand. Stående vand og maine coon så ja seriøst og dobbelt :argh: :argh:

Alexander og Joy ligger og kigger beundrende på ham og aflurer tricket…

7 Synes om

Husk at stemme!

ENDELIG lykkes det at få en DNA prøve til UC Davies for hende hipstertøsepigebarnet!!! Ikke mindre end 3 prøver har de smidt væk, kæft jeg har været bitter på dem. Men 4 gang blev lykkens gang! EDIT: må hellere præcisere det er post.dk der har smidt prøven væk, ikke UC Davis

… så nu kan vi gå igang med at lave killingeplaner. Ungersvenden er stort set på plads, Hippy er klar (når der bliver løbetid), også skulle der gerne komme killinger i Hadibadjas igen på et eller andet tidspunkt i løbet af 2019… ih hvor vi glæder os :lovelove:

15 Synes om

Ja det er de ret gode til og klager man ja så er det så absolut ikke hos dem fejlen ligger, de har aldrig post der bliver væk :ahhhhhhh:

Dejligt at høre det endelig lykkedes så du kan få killinger i huset :kattedans::kat4::kattedans::kat4:

1 Synes om

Er vågnet her til morgen med en blå og sort r*v samt 3 store blå mærker op ad ryggen, en øm albue hvor skindet mangler og en mega hovedpine… :expressionless: Det er hvad man får ud af at falde over en kat på vej ned af trapperne også med Villiam i armene… Heldigvis har Villiam ikke så meget som en skræmme… Men nøj jeg har ondt i kroppen…

Det lyder på ingen måde godt :sob: Rigtig god bedring :heart::kram::heart:

1 Synes om

Så har du gjort dig fortjent til dit mor-certifikat :slight_smile:

God bedring!

2 Synes om

Hold da op, det lyder voldsomt. :frowning: Hvor heldigt og godt at der ikke skete noget med Villiam. God bedring. :hjerte:

2 Synes om

for hivlede jeg har forlagt mit strygejern :dohdoh:

Jeg ved jeg satte det et sted, sidste gang jeg brugte det, I ved det der gode sted så kattene ikke kunne puffe det ned mens det var varmt.

Det er så rigeligt blevet koldt siden da, men ikke om det kan findes. Suksuksuksuk

1 Synes om

Tadaaaa det hjalp at ringe og skrive om det elendige houdini-jern… Fundet!

Det stod i en papkasse på den øverste hylde i mit kosteskab.
Hvilken klovn indrømmer at have sat det i den kasse, som ja det jo er helt usynligt i …

Det var da i hvert sikkert for kattene og mig… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Temaet for næste uges kattebillede er “Bold-katte”. :slight_smile:

3 Synes om

Tror også det lød voldsomt i går aftes da det skete, ihvertfald har jeg aldrig set Mads komme så hurtigt frem som han gjorde der… Så han fik pænt en skrigende Villiam i armene (han blev jo pisse bange) mens jeg lige sad og sundede mig og fik tjekket om sine (katten) var kommet noget til… Det var hun heldigvis ikke, så det er kun mig der er blevet lidt “pyntet” at se på…

1 Synes om

Stakkels dig, god bedring!

Lyder dælme vildt @trillingsgaard. Godt at der tilsyneladende ikke er sket alvorlig skade med dig og barn og kat. God bedring

Så er det blevet store flyttedag - er vældig spændt på hvordan det kommer til at forløbe.
Første step er at flyttemændene skal komme om tre kvarter, og gå i gang med mit køkken, som jeg er bevilget pakkehjælp til.
Kattene bliver der lukket i stue og udestue.
Når flyttemændene er klar til at rydde lejligheden skal de først tømme soveværelset, for så kan kattene komme derind og være i fred med resten bliver flyttet.
Kattene bliver først flyttet som det sidste i eftermiddag, inden min far kører igen. Feliway diffuser sidder derover og damper og har gjort det siden fredag. Herhjemme er sprayen klar til at blive brugt.

Jeg glæder mig til i aften og det er overstået og jeg er ovre i min egen lejlighed.
Så venter der nogle dage med udpakning, så jeg forhåbentlig er på plads inden indflyttersyn torsdag i næste uge.

Nu er kaffen drukket og jeg må rejse mig og starte dagens arbejde. Hver gang jeg har siddet er det lidt en kamp at komme op og stå igen, så brugt er kroppen…

10 Synes om

Pøjpøj med det, håber det bliver en okay dag uden for meget stress.