Januar tanker

Det bliver dejligt at få det overstået. Tricket er jo at tænke, at om 6 timer (eller hvor mange det nu er realistisk, flytningen tager), så er det overstået. I hvert fald selve flytningen. Udpakningen er en anden sag. Men kan du ikke bare tage det i dit eget tempo? Du behøver vel ikke at være pakket ud for at holde indflyttersyn?

2 Synes om

Hav en go flyttedag. :heart_eyes:

Pyyh… Så er Boxty afleveret hos dyrlægen, hvor han skal have taget røntgen af munden… Krydser fingre for at han ikke har TR

1 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds:

2 Synes om

Jeg har lige hentet Boxty. Der var ingen tegn på TR, men han fik fjernet to tænder pga paradentose. Dyrlægen anbefalede at han skulle have tjekket tænder igen om et års tid. I mellemtiden skal vi forsøge med tandbørstning :slightly_smiling_face:

12 Synes om

Ej hvor godt. :thumbup:

1 Synes om

Dejligt nyt :smiley:

1 Synes om

Der var jo slet ingen grund til, at jeg havde slæbt hækle grej med til vente tiden mens bilen blev synet :joy: Med det samme jeg gik ind, blev jeg mødt af en bamse af hund, der lige skulle se om jeg gad nusse :inlove: Jeg må indrømme jeg er glad for, at jeg ikke er bange for hunde for med så meget pels den havde, så den noget større ud end dens 55 kg :uha:

6 Synes om

Var du til syn i Gistrup :slight_smile:

Jeps :blush:

Om jeg er træt?
Jo, bare en anelse. I nogle timer var det så slemt at jeg var klar til at tude og bare ønskede at smide mig på langs. Så blev jeg kørt i Rema, fik den kop kaffe de tilbyder alle kunder, og handlet så jeg har hurtig mad fra frost og noget yoghurt til de næste par dage.

Om jeg har styr på tingene?
Nej. Alle mine kasser står i et bjerg, og jeg aner ikke hvor ret meget er.
Kassen med slik og snacks står tilfældigvis øverst :slight_smile:

Kattene?
De synes det var forfærdelig at være lukket fra mens flyttemændene gjorde deres arbejde. De blev flyttet over som det sidste, og nu går de tilfredse rundt og undersøger. “Vi” har jo fået ny sofa, bl.a. Mister er så tryg at han flere gange har vasket sig, flere gange været på køkkenbordet og meget andet, alt det på bare et par timer.

Nu skal jeg have min pastaret fra Remas fryser. Så er det benene op og se om mit mobile hotspot kan klare aftenens afsnit af Badehotellet - mit WiFi virker selvfølgelig ikke, så det arbejder Fibia på pt. (Han ringede netop som jeg skrev dette - min spritnye boks var ikke registreret, det er den nu, så mangler vi bare noget internet)

Nå, jeg går nok ret tidligt kold i aften - eller ikke fordi jeg er overtræt.

Tak for tankerne.
Lægger lige lidt billeder op i januartråden uden katte - det skal jeg gøre fra min mobil.

15 Synes om

Det er altså lidt ironisk at det katteregister som man betaler 145 kr for at få sin kat i KLART er det, hvor der er størst mængde fejl, største problemer med at få rettet fejl og størst mangel på respons på mails… Er ved at prøve at få rettet noget ved en af kattene, det har pt. krævet 5 mails siden marts, og jeg har ikke hørt fra nr. 4 mail endnu, hvor jeg lige har sendt nr 5…

Mine er forsvundet der fra… og selvom jeg har gemt regninger mm siger de bare nå…

Jeg er begyndt at bruge den gratis… jeg tør ikke satse på den der koster penge… har haft 3 katte der er forsvundet ud af deres system… (tjekkede i en periode hvert til hvert andet år, hvilke katte der stod i mit navn)

Havde faktisk en episode hvor de havde byttet om på informationen om to katte, en han og hun kat. Der blev hunkattens farve mm ændret til at passe med hankatten og hans navn forsvandt ud af systemet… men hun stod med hans chip…

Der var nok 4 år i forskel på at de to katte blev oprettet der inde

Alle vores er registreret der og har kun oplevet problemer en gang, hvor en kat ikke dukkede op ved søgning, det viste sig de havde tastet forkert ved fødselsår, så katten var over 100 år
indrømmer det krævede mange mails frem og tilbage før vi fandt fejlen

Kattene har fundet en pakke godbidsstænger, som er blevet gennemtygget. Desværre mangler der et stykke af pakken på cirka 3 cm.

Håber ikke nogen af dem får det skidt af det :expressionless:

Hmm - jeg har sendt dem flyttemeddelse for mine katte på mail. Det håber jeg da, de får rettet :s:

stadig ingen TV og Wifi - det sidste er det vigtigste.

Så må Fibia have et kald igen i morgen tidlig.

Det er slet ikke så dumt, når man som afslutning på en ekstra lang arbejdsdag får at vide, at der heller ikke skal medbringes madpakke i morgen :smile: Det smørrebrød vi får, er noget mere spændende end de rugbrødsmader jeg smører :tihi:

2 Synes om

Øj wifi er svært at undvære ret længe :open_mouth: