Januar tanker

EUR 250,- er ikke at kimse af, men det er da træls når man bare gerne ville have været hjemme i sin egen seng.

1 Synes om

Lige netop! kompensationen skal jeg nok finde noget at bruge til :wink: men ville faktisk bare hellere have været hjemme hos mig selv.

Det er en ny sturdi eller knap 7 udstillingsdage :wink:

1 Synes om

Yup, men en sturdi er nok lige nu :joy:

Og nu er Frankfurt lufthavn kridhvid :fearful::fearful::fearful::fearful:
og forsinkelserne begynder at vælte ind.

Nu stopper det!

Tre dage sener, og en masse opkald til Fibia, og nu har jeg endelig de produkter jeg skal have.

Nu venter jeg så i kø til regningsservice…

1 Synes om

Ej, krydser fingre for at dit fly ikke bliver aflyst. Men det skal selvfølgelig også være sikkert at flyve.

Selvom jeg er helt enig i, at det er synd for dig, at dit fly er forsinket, ville jeg vente meget længe med at bruge den kompensation. Forsinkelser/aflysninger pga. dårligt vejr er nemlig som udgangspunkt force majeure og det udløser ikke andet end madbillet(ter) og evt. overnatning på flyselskabets regning.

sidste gang det skete at der blev aflyst var også pga sne og der fik jeg kompensation.
Men ja enig at sne sagtens kan blive sat i force majeure kassen og jeg får en lang snude og ingen penge :wink:

Sidste gang, i februar 2018, var det også et Star Alliance selskab, det er det også denne gang. Satser på deres velvillighed og ja så bruger jeg nu aldrig penge forud de er på min konto :wink::grin:

Det er ret usædvanligt, men de pynter da helt klart på kontoen, hvis de kommer :slight_smile:

Nu er flyet så overbooket og de beder folk hoppe frivilligt af for EUR 250 og så være i DK 5 timer senere.

Det kører for Lufthansa dd :joy::joy:

EUR 250,- for 5 timer er så en OK god time pris :wink:

Ja, hvis man ikke har travlt med at komme hjem, så er det en fed fidus at sige ja til at vente

Havde jeg ikke ventet siden i aftes kl 21 - så havde jeg helt sikkert sagt ja - dd gad jeg virkelig ikke sidde mere i lufthavne.

For ja det er fin kompensation for de relativ få ekstra timer.

Jeg var i 2009 strandet i Heathrow pga snestorm. Skulle vente lidt for mange timer på næste fly, og Air Canada gav intet pga force majeure. Der var mange aflyste fly, så måtte betale 200 pund for et hotel 45 min fra lufthavnen…

Jeg blev godt gal i skralden, da jeg kom ud til taxaen, og det viste sig, at ‘snestorm’ betød måske 0.5 cm sne…

For lidt over et år siden strandede jeg i Nantes, fordi Bruxelles lufthavn var lukket pga. sne. Nu kender jeg ret mange mennesker i Belgien og de sendte mig billeder på Facebook af sneen. Det var sgu kun lige, at asfalten var dækket… Der er desværre nogle lande, der bare ikke er i stand til at håndtere sne og England er i høj grad et af dem. De går i sort over ingenting. Jeg er bestemt heller ikke imponeret over hverken Belgien eller Holland.

Bounty er blevet SÅ morsyg efter at jeg er blevet gravid. Hun har aldrig været særlig meget for at putte, men nu kommer hun hver dag og skal helst ligge oven på maven/underlivet, gad vide om hun kan mærke/høre nogrt vi ikke kan :thinking:. Ghandi og Toth søger mig også mere, men ikke lige så meget som hende

10 Synes om

Uh tillykke med graviditeten… og hjemme ved ig havde jeg også enkelte katte som tog ejerskab over min mave og puttede med baby da den kom ud

1 Synes om

Tak :blush: Jeg håber Bounty (og drengene) stadig synes baby er sød og spændende når hun er født :crossed_fingers:

1 Synes om

Enig. Var bare helt vildt.
Især fordi jeg var på vej til Toronto, hvor der nærmest skal komme flere meter i timen for de ikke kan flyve.

Tillykke med det :flag: Også til mormor :wink:

2 Synes om