Januar tanker

Så er det ved at være sidste chance for at deltage med kattenes Nytårsløjer:slight_smile:

2 Synes om

RESPEKT…vidste ikke at du kørte en V8 Range Rover…eller oss er din mekker lidt for go’ …hva’ for en æske har du?

Dieselhakker! Peugeot 308 SW - og jeg er glad for den, for der kan stå en 2 personers sofa bagi, så den er fin at flytte i - men dyr at skifte motor på, ikke mindst når man sleeeet ikke kan skrue selv…

I kan købe min gamle Volvo :wink:

http://volvotilsalg.dk/?page_id=463

Edit: pokkers, den linker bare til deres biler generelt, men her er den :wink:

1 Synes om

har du kørt den tør for brunt fedtet snask eller er tandremmen smuttet…?..nå chekker lige min mekker engang

Kloge-Ågen - der såmænd virker reel nok - sagde en hel masse, der mest lød udenlandsk for en kattedame som mig, men noget med at det ekstra olie den har brugt i nyere tid altsammen ligger inde i motoren og hele vejen ud gennem udstødningen og at den er død… Og så sagde han en del andet, som jeg bevidst frasorterede, for det siger mig jo ikke-en-skid… :slight_smile:

Den er fin :slight_smile: Men lige nu er den for dyr; lige nu fordi det er akut er vi nødt til at finde en ret billig overgangsløsning. Ah, de glæder der er ved at bo på landet - langt til arbejde kl. dum om morgenen i frostvejr og den slags; kan ikke undvære sin bil…! Arrrrrrgh! Nå, der findes ingen problemer; der findes kun løsninger! Og den skal vi så finde - ret hurtigt!

For pokker! Hans har lige (i et kæleanfald) nappet hul i Smillas læbe. :confounded:
Jeg har vasket med mediscrub, men må nok også hellere ringe til lægevagten.

… Og nu er vi så på vej til lægevagten. :roll_eyes:

1 Synes om

:kryds: For at det ikke er alvorligt.

Det er heldigvis hverken stort eller alvorligt. Smilla har fyldige, tørre læber, så det var desværre let for Hans lige at få fat g få hul.
Vagtlægen kikkede på det, gav hende en stivkrampevaccination og udskrev antibiotika. Så håber vi, at den sag er klaret. :slight_smile:

6 Synes om

Det er alligevel utroligt at det ikke var Fritzz med de store fangs han flagrer rundt med :wink:

Godt at Smilla er :ok:

Ja, det kunne let være Fritzzs flyvegebis, der havde været involveret. :grin: Men han er heldigvis ikke en napper - det lader han Hans om. :japanese_ogre:

I går delte jeg dette foto i en gruppe med Chihuahuaer…
Og så var der godt nok flere som gudskelov fik mig advaret mig…advaret om hvor farligt det var at lade lille Molly gå med sådan en stor mis :scream:

Nogen havde hørt om flere opdrættere som havde oplevet at lille vovse blev taget af de store misser…andre kunne slet ikke forstå at jeg turde vende blikket væk…nogen kunne se Toros store tykke hale…som åbenbart var tegn på at nu var det lige før…og der var flere andre som mente at jeg IHVERTFALD skulle passe på…:grinning:

Jeg frygter ihvertfald ikke at Toro kunne drømme om at gøre lille Molly noget :heart:
Som jeg skrev ved fotoet…


Lille Molly…hvis nogen driller dig så bare kom til onkel Toro :heart:

17 Synes om

Ja @Coon_Danica mod uvidenhed og tåber kan man kæmpe i lang tid. Håber du fik beskrevet den rigtige virkelighed for dem :blush:

Det er det skønneste billede :heart:

3 Synes om

Det kan du tro at jeg har…jeg var så rasende…meget…Toro er snart 10 år og han har oplevet 3 kuld Chihuahuaer-hvalpe her…lige fra nyfødte af…og han er så næn og sød ved de små :heart:
Og jeg kunne jo aldrig drømme om at sætte lille Molly ved misser jeg var i tvivl om…
Jeg har passet på med Mulle, ikke fordi at jeg var bange for at han kunne finde på at æde hende men fordi han er en lille dreng som kunne lege for vildt med hende hvis de var uden opsyn…
Men tænk sig at en skriver at hun har hørt flere opdrættere sige at deres hvalpe er slået ihjel af deres katte…DEN nægter jeg at tro på…jeg har aldrig hørt om det…aldrig…

6 Synes om

Årh hold da op… han æder dem jo til morgenmad :wink:
Jeg ville egentligt være mere bekymret over en vaske ægte siam… men hin ææææææsker jo så den ged er barberet :smile:

3 Synes om

Utroligt så kloge folk er :joy:

1 Synes om

:heart:

9 Synes om

Hun går da ikke sulten i seng, den lille Sofie. :thumbup:
Sikke basunkinder og så de skønne mørke øjne - hende kan I da kun være stolte af :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om