Januar tanker

d. 19 jan har vi to der flytter over til sådan en bette en,
De havde hunden med på besøg her, da det jo vat vigtig der også var kemi mellem hunden og kattene, må tilstå at den ene at vores tydelig så den som et bytte i første omgang :roll_eyes: men da han havde fået nej to gange, da han lagde an til jagt, så gik han hen og snuste den bag i :rofl: hvor efter de hyggede sig samme et par timer.

3 Synes om

Ja, hun er godt nok rundkindet :slight_smile:
jo, det er vi også…hun er så sød :heart:
Og sjovt med hendes navn, hun hedder jo Sofie og Alfrida til mellemnavn.
Og hvad kom den første storm i år herhjemme til at hedde…Alfrida :grin:

Vi må håbe at Sofie ikke raser alt for vildt :smile:

4 Synes om

Det er sjovt her…for jeg er slet ikke i tvivl om at selv om kattene er meget større end vovserne her…så er det ligesom om deres instinkt siger dem at hunden er over dem i fødekæden…altså…de skal have respekt for hunden…den kan være farlig.
Måske det bare noget jeg bilder mig ind, men de fleste misser her har respekt for hundene her…
Heldigvis er de venner og kommer godt overens her :slight_smile:

3 Synes om

Alarm bells ringing much…?

Krak siger taletids kort, så den ser på ingen måde lovende ud

“eller anden nuttet racekat”… :anguished:

Asani havde næsten mistet lysten til at leve i går. I et helt døgn havde han været nødt til at nøjes med det vådfoder, der var leveret forkert af Zooplus (jeg beholdt en kasse og gav resten til Sonja). Bidder i sovs - nej tak! Han kom hele tiden og forlangte vådfoder, og når det blev sat foran ham, slikkede han lidt i sovsen, og så ville han gerne have noget andet.

Så måtte jeg i Rema og købe deres billige patébakker. 1,95 pr. stk. Det er jo rørende billigt, og kvaliteten er sikkert derefter, selv om der i det mindste ikke er tilsat sukker og andre kulhydrater. Men Asani er lykkelig igen, og han HAR også nået at spise så meget, at han har kastet op af det :roll_eyes:

Måske skulle jeg bare til at købe det i stedet. Det må næsten være billigere end det, jeg køber på Zooplus …

2 Synes om

Hun sælger også adskillige udenlandske gadehunde for 4000 kr. stykket… :thinking:

Fiona har lige brugt en uge på at brøle på hankat.
Nu er hun endelig dampet af og hvad sker så… Joy render rundt med rumpen i land og kurrer - i det mindste kurrer hun, noget nemmere at klare end det råberi.

Alexander er tydeligvis ikke fertil endnu, han fatter hat af hvad der foregår :joy:

Godt man neutralisere inde de flytter, ville være ked af de endte som fødemaskiner.
mener faktisk der advares mod hende på facebook

Jeg så en advarsel den anden dag mod nogen, der var blevet dømt i 2015, men som nu var i gang igen. Måske det er dem. Det er Tullebo, der har en advarsel.

Det er skræmmende læsning at se hvor mange der faktisk er i lille DK og ikke mindre at så mange der køber dyrene for at "rede@ dem :ahhhhhhh:

Cookie render også og kalder lige nu.
I det mindste forsøger hun ikke at flå Guliver, nu skal han kun have et par dask :wink:

Så fik jeg booket flybilletter til Australien til sommer. Det begynder at føles sådan rigtig virkelig :rundtosset:

9 Synes om

Hippy er også i løb nu … for FULD UDBLÆSNING, og ja vi RÅBER i den grad her. Jeg er ved at slå hende ihjel, ved at blive vanvittig. Jeg glæder mig SÅ meget til dyrlægen imorgen… så vi kan finde ud af hvad der skal ske!!! For hvis hun skal neutraliseres kan det kun gå for langsomt. Hun gik i løb en uge efter p-pillerne blev taget fra hende (og ja, jeg ved godt det er noget lort, nogen gange er der bare ikke andre muligheder her og nu)

Ugen kattebillede har temaet Vintervejr.

4 Synes om

Jeg ved godt det nærmest er uartigt at være lidt misundelig på løbetider, for kan godt huske hvordan det lyder :slight_smile: Men jeg vil bare så gerne snart have en missepige i huset igen :hjerte:
og det tæller ligesom ikke rigtigt at Brian så småt er ved at kalde på damer igen :wink:

1 Synes om

Det skulle jeg have vist i sidste uge, jeg skulle gerne have optaget en video med skrigeskinken. Ja og du måtte da gerne have lånt hende et par dage hvis det var noget :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

Hvis jeg har nævnt dette får, så bær over med mig.

Men - d. 28. januar flytter jeg og misserne tilbage til den nyrenoverede lejlighed. Vi kommer til at være genhuset i præcis 7 måneder.

Det der stresser mig allermest er at jeg ikke stresser.
En den er aldrig pakket ud, og al der hedder sortering med bortskaffelse for øje fik jeg overstået sidste gang.
Det der skal sorteres denne gang er når jeg sætter på plads, og finder ud af hvad jeg måske ikke har plads til alligevel etc.

Mine forældre har givet mig en stor gave, nemlig at jeg får de ting jeg har behov for nu, i stedet for at jeg skal spare sammen og købe dem løbende - f.eks. sofa, ekstra køkkenskabe - og så får jeg en vaskemaskine :slight_smile: Har ikke selv haft vaskemaskine før, har brugt fællesvaskeri siden 1997, da jeg flyttede for mig selv.

Kattene har kigget mistænksomt på mig i dag, da jeg begyndte at rode med flyttekasser og pakke det første ned - de kan vist godt huske at det betyder store ændringer…

13 Synes om

Forresten bliver det dyrt for kattene at vi flytter og har flyttefirmaets kasser i huset.
For hver kasse der bedømmes ødelagt hæfter man for 25 kr, og da jeg har opdaget at de er geder forklædt som katte - og derfor har spist af et par kasser - så kan det være de må punge ud med nogle kolde kontanter.
Og nægter de, tager jeg dem bare selv fra deres konto - er det ikke meget fair?

10 Synes om