Januar tanker

Måske en god idé, at være opmærksom på, hvor stort et projekt det er man er ved at gå i gang med inden man starter :tihi:

Forhåbentlig lykkedes det at få gjort færdigt,på et eller andet tidspunkt :kryds: :smil:

De koster så fra 9 kr i Jem & Fix: https://www.jemogfix.dk/senior-flyttekasse-556-x-372-x-344-mm/1191/9030338/

Jem og Fix flyttekasser er så også det værste bras. De er ustabile og trælse at løfte - sagde den flytterutinerede :slight_smile:

1 Synes om

Boligforeningen sætter flyttefirma på, og vi låner så flyttekasser fra firmaet.

Har dog nogle selv også, det er til ting der skal i kælderen eller pakkes ud lige med det samme.

Jeg ville lede efter et vinterbillede til ugens konkurrence, men ramlede i stedet ind i en serie billeder af Ivan… :sob:

:kram:

1 Synes om

Jeg føler med dig! :kram:

Har billeder fra en tur til fotograf i foråret 2016 som jeg stadig ikke har kunne redigere færdige fordi Nobby er med (fotografen har desværre ikke redigeret billederne - men det er en anden historie).

1 Synes om

Der er da ikke noget jeg hellere vil, end at vågne lidt i fire p.g.a. bræklyde fra stuen af. Kan mærke jeg har en dundrende hovedpine, og beslutter at det kan vente. Men to min. senere breder der sig en stank uden lige, så der var ingen anden udvej, end at stå op og tørre op. Hvordan sådan en lille klat bræk, kan stinke så meget, er over min forstand :surrender:

Så nu sidder jeg her og har allerede fået min morgenkaffe og et par Treo, mens jeg kraftigt overvejer bare at gå i seng igen :godnat:

Det samme gælder for flyttekasser fra Silvan, kan jeg så tilføje. Alle dem, jeg købte, da jeg flyttede herud, røg direkte i papcontaineren på genbrugspladsen, da de var pakket ud. Næste gang (hvis der nogensinde bliver sådan en - ikke lige med det samme håber jeg!) skal jeg nok finde ud af at tage imod tilbuddet fra flyttemændene om at få nogle af deres kasser, som er af en helt, helt anden kvalitet.

Det bliver du glad for! Det må være rart at slippe for at slæbe vasketøj frem og tilbage og sandsynligvis også op og ned ad et par trapper. Der er sikkert masser af andre ting, du kan bruge din energi på!

1 Synes om

De smukkeste kvinder på den røde løber: Jamie Lee Curtis og Glen Close. At ældes med ynde og værdighed. De ligner rigtige mennesker. Hvis de har haft gang i plastikkirurgen, er det i hvert fald en, der ved, hvordan man undgår, at “offeret” kommer til at ligne et uhyggeligt, forvrænget plastikmenneske.

3 Synes om

Jeg glæder mig.
Kommer dog stadig til at gå i kælderen med sengetøj og håndklæder, for at tumble dem.
Og så vil jeg vaske kattenes ting i kælderen.

Fællesvaskeriet er lige under min opgang, så det har heldigvis ikke været så langt.
Det er mere det at det har været uden tidsbestilling, så man har kunnet vente en halv dag på at komme til.
Og så vil min semi-allergiske hud sætte pris på ikke at få al muligt dårligt sæbe. Ganske vist bruger jeg selv noget jeg kan tåle - men når alle de andre bruger masser af parfumeholdig sæbe og skyllemiddel, overdoserer mm så er det ikke helt optimalt.

Enig, og jeg bliver så glad når jeg ser mænd endelig er begyndt at klæde sig mere festligt. :thumbup:

5 Synes om

Boxty har muligvis TR :sob: Han skal have taget røntgen af hele munden d. 28/1, så nu krydser jeg bare fingre for at der ikke er noget at se…

:kryds: for at han ikke har.

1 Synes om

Bedste tanker herfra. Kender kun alt for godt de tanker du sandsynligvis går igennem nu
:kram: :

1 Synes om

Hvad er mistanken begrundet i…?
Jeg spørger, fordi Manse ved sidste tandrensning havde et par (meget små) “skygger” på billederne, der kunne indikere begyndende TR - han var og er for mig at se i øvrigt symptomfri, så er interesseret i at vide, hvad jeg evt. skal holde øje med.

Det er jeg ked af at høre :frowning: Men det er heldigvis noget, der nemt kan udbedres og så får de det godt igen. Både Sander og Galliano har i sin tid fået fjernet tænder af den årsag og levede fint videre med færre tænder bagefter :slight_smile:

2 Synes om

Det gør ondt på pengepungen (især, hvis ikke man har en forsikring :flushed:), men ellers ja, de kan godt klare sig uden tænder :ok:
Bølle-Bjørn fik ryddet munden ad to omgange og nu har han kun de 4 hjørnetænder og de små fortænder ml. hjørnetænderne (i undermunden) tilbage … det forhindrer ham ikke i at veje omkring 8 kg. :cool:
Men pøj-pøj med Boxty @TanjaE :kryds:

3 Synes om

Ja, det er der ingen tvivl om, at det gør. Det er endda først i de senere år, jeg har hørt om nogen, der har fået TR dækket af forsikringen :slight_smile:

Men lad os håbe, det er lige så simpelt som det, Carina beskriver i den anden tråd - “bare” noget tandkødsbetændelse :kryds:

1 Synes om