Januar tanker

Jeg kunne faktisk godt bruge. Men så vidt jeg husker er fristen på fredag - og du bor ikke lige i nærheden af København, vel? :slight_smile:

Husk ugens kattebillede med temaet Vintervejr - og det behøver jo ikke at være med sne… :wink:

Nej

Randers er verdens navle for os

3 Synes om

Åndssvage brandalarm!

Vores ene alarm mangler batteri, så den bipper… Det er jo godt nok, men det er hvert kvarter er bare ikke nok til at finde den! Og den synes åbenbart ikke, at den skal blinke :smirk:

Så skift batterierne i dem alle sammen :grin:

2 Synes om

syn’s brændeovnen lugter lidt lunken …hmm…termometeret er slået ud…så er den godt gennemvarm

Her til morgen lagde Fritzz ud med at flyvehoppe på Knud, drille Xion og cykle min mands dyne i smadder. :rock:
Jeg er så lettet over, at han er ved at være helt ovenpå igen. :blush:

22 Synes om

Hvor er det godt at høre :smiley:

2 Synes om

Sidste dag for at deltage i ugens kattebillede - Vintervejr . :slight_smile:

Er der nogen der skal ha noget med ?
Henter lige en parret kat i Holland lørdag morgen,
så jeg skal lige se lidt tysk motorvej :racing_car::racing_car::racing_car: see you

2 Synes om

Det var dælme lidt af en tur :open_mouth: :smiley:

Åh Esben, hvis nu du havde spurgt i uge… SÅ skulle jeg i den grad have haft noget med!
VH
Susanne

6x1,5 liter Pepsi Max? :wink:

Så kom jeg til at mindes nogle fantastiske oste fra en ostebutik i Gouda Holland… kom du der forbi kunne jeg godt bestille noget, men det gør du sikkert ikke… (elllers kan et besøg der anbefales)

Tyskland tænker jeg at jeg selv kommer til at besøge i denne måned

Turen er bare kørsel, køre fra arbejde kl12 ankommer til overnatning kl ca 19 sov kl 8 lørdag afhentning af kat og så er der jo kun 760 km hjem, mens nogle af Jer udstiller køre jeg bare, forventer at være hjemme kl 17 så er den dag også gået.
Og nej stopper ikke ved grænsen fuld fart hjem hvad gør man ikke for kattene.
:cat2::cat2::cat2::cat2:

7 Synes om

Hvor er sådan en kattegirsikring da bare fantastisk! :thumbup: Det er første gang nogensinde, at jeg har haft brug for en af vores katteforskringer, og hvor er det da bare rart, at det forløber hurtigt og gnidningsfrit.
Fedt. :smiley:

8 Synes om

Er der ikke kø i Hamburg?

Ikke nødvendigvis - da jeg kørte til Berlin i starten af december, var vejarbejde mit eneste problem. Og det var ikke specielt i Hamburg.

Det får du en Update på når jeg holder i den :grin:

1 Synes om

Hold da fest, hvor er Skejby Universitetshospital efterhånden blevet uoverskueligt. :hushed:
Jeg sidder netop nu på dagkirurgisk afsnit og venter på min mand (han er blevet opereret i skulderen i dag) og det tog en krig bare at finde den rigtige indgang.
Men heldigvis - opdager jeg nu - har de lavet en vejviser-app. Simpelthen! :smile:

2 Synes om