Januar tanker

Uanset hvad man mener om andres indlæg og indholdet af dem, skal man holde en ordentlig tone. Tusind tak.

13 Synes om

Jo, det er - jeg har indtil videre til gode at blive bedt om at stoppe og vise noget som helst.

1 Synes om

Det er dælme godt, jeg har genfundet glæden ved at lave mad, her mens jeg har været på kur, for jeg må nu kaste håndklædet i ringen og erkende, at jeg er nødt til at have mad med hjemmefra til frokost. Og jeg HADER at spise det samme to dage i træk, så der skal gang i fantasi og fryser nu :slight_smile:

Heldigvis har jeg fundet nogle “madkasser”, der både kan gå i fryser, opvaskemaskine og mikroovn, så jeg kan variere mellem varm og kold mad til frokost :ok:

Dokumentar om katteudstilinger i Canada på Netflix - ‘Catwalk’

https://www.netflix.com/dk-en/Title/81005561

Fredag var jeg på internatet for at pakke de ting der skulle med på udstilling i Skanderborg i weekenden, så rendte rundt og op og ned.
I går var jeg så på udstillingen i godt 5 timer, og gik en del rundt - dels for selvfølgelig at sprede vores budskab, men selvfølgelig også for at hilse på alle jer skønne Kattegale der var der :slight_smile:

I dag er min krop færdig - det hele sitrer som efter en enorm fysisk belastning.

Bare tanken om min krops reaktion når jeg skal flytte om to uger er helt skræmmende allerede nu.

Nå, fantastisk at se jer alle :slight_smile:

6 Synes om

Til jer der skal over broerne …KØR FORSIGTIGT ! …der er storm i stødene

2 Synes om

Du er godt klar over at det var det mest ordenlige af en tone jeg kunne holde, når jeg tænker på hvor pissed jeg var over at folk ikke kan holde skide politik ude af et katteforum. Hold det venligst på fb, twatter, privat beskeder eller hvor ellers folk gider snakke fucking politik, men på et offentligt katteforum har det ikke en skid og gøre. Uanset hvad man mener om trump eller anden politiker så har politik ikke noget og gøre på et katteforum. Skrub over over på et politikforum for den slags.
Jeg gider ikke se politik her hvor jeg kommer for at få info om katte og se på dejlige billeder af de katte.

@Bidt_af_en_gal_kat Hvis det er så problematisk for dig, bør du måske holde dig væk fra trådene i off topic. :slight_smile:

9 Synes om

eller osse så skulle “folk” holde politik ude af forummet punktum.

Helt ærligt. Der er mange ting jeg egentlig ikke interesserer mig for, og mange ting jeg synes er decideret irriterende. Men verden kan altså ikke indrettes efter mig.
At klage over politik i en off topic-tråd, er som at klage over at bageren sælger kager, bare fordi du har diabetes.

10 Synes om

Du har været på forum så lang tid at du udmærket ved at off-topic trådene handler om alt muligt som ikke nødvendigvis har noget med kat at gøre. Du ved også udmærket godt at herinde snakker vi pænt til hinanden, og ikke som det ofte foregår på FB, det er et af kendemærkerne ved Kattegale, og sandsynligvis også derfor at alle os stambrugere kommer igen og igen. Hvis du skulle være i tvivl om hvordan man gør det så skulle du måske lige slå et smut forbi retningslinierne

Så hvis du vil se billeder af dejlige katte og have info, så skulle du måske finde dig et andet sted, da det tydeligvis er dig der har et problem.

3 Synes om

og et billede af Klump passer da fint på en Legokasse…for han er da noget af en klods

3 Synes om

Ja, og hvis ikke man kan se humoren i det billede længere oppe…

Jeg forstår godt, at nogen ikke synes Trump er særlig hyggelig at se på, men derfra og til at gå helt i selvsving er der alligevel et stykke. :s:
Dette er ganske rigtigt et katteforum og om disse dejlige dyr handler det meste da også - men der bliver jo diskuteret meget andet - og det hilser jeg absolut velkommen. :thumbup:

5 Synes om

Hvis det her er den pæneste tone, du magter, skal du helt lade være med at skrive noget.

20 Synes om

Jeg synes simpelthen det er så “sjovt” at se hvor meget cirkushest der er over Brian :slight_smile:
I lørdags i Skanderborg lå han flere gange på gulvet og lod mange mennesker kæle og gå forbi, selv en kørestol blev han hurtig fortrolig med. :slight_smile:
I går sidder vi i stuen og en voksen nevø er på besøg… Så skal Brian dælme ikke i stuen for hvem ved hvad det er for en starut :smiley:

12 Synes om

Det lyder som Muffe :tihi:

Kan alt på en udstilling, og jeg har jo tabt en flaske vin lige foran snuden på ham uden nogen reaktion…

Kommer vi gående med en stol i armene herhjemme… Flyyyyyyyygt! :dokdok:

1 Synes om

Ja sikke en duft :smiley: man skulle jo tro vi drak på den udstilling :smiley:

3 Synes om

Så har jeg lejet en ferielejlighed, der er større end mit hus, til overnatning i forbindelse med en udstilling. Jeg er sikker på, Dupont og Dupond går helt amok over at have så meget plads for sig selv :smiley:

6 Synes om

hvor skal du hen? :slight_smile: