Julis tanker

Jeg føler med dig, for jeg reagere på samme måde med både myggestik og ikke mindst, når det er bremser der stikker, netop af den grund holder jeg mig mest indedøre.

1 Synes om

Jeg får i dag nyt komfur med induktion, denne model vi har tilvalgt at få Teleskopudtræk
https://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/komfur/EIT8535XPD/gorenje-advanced-komfur-eit8535xpd-stal

Det hat tyndet voldsomt ud i vores gryder :smirk:

Vi overvejer at købe denne stegeplade https://www.elgiganten.dk/product/husholdning/kokkenredskaber/S40TP14E/sandstrom-teppanyaki-stegeplade-s40tp14e

1 Synes om

Min bil skal på værksted i morgen :s:
I går var der en irriterende flue inde i bilen, så jeg ruller vinduet ned for at vifte den ud … og så kan jeg høre, der er noget der ‘‘hopper af’’ inde i døren og ruden kan ikke køre op igen :venter:
Det er også ved at være længe siden, jeg har haft en værkstedsregning … :roll_eyes:

Har også induktion i det nye hus - og da vi var færdige med at teste al kogegrej, var der én gryde og én pande tilbage… resten måtte i en stor kasse til Blå Kors. Og du har iøvrigt stadig mere i grydeskabet nu, end jeg har efter at have fået opdateret beholdningen :wink:
VH
Susanne

1 Synes om

En ting er at det koster penge at have den til eftersyn. Men de der uforudsete regninger oveni har man bare ikke brug for :s:

2 Synes om

Så har jeg fået kassen fra katteboxen.dk.

Nedtur: Det er ikke ligefrem varer, jeg selv havde valgt. Der er lidt godbidder og noget legetøj. Legetøjet tror jeg enten ikke, drengene vil bruge, eller også tør jeg ikke give dem det (der er en ting med masser af snore, som Muffe nok skulle æde).

Optur: Godbidderne ligner alle noget, drengene gladeligt vil spise. Jeg har siddet og søgt efter varerne i kassen, og havde jeg selv skulle købe dem, så ville det kun være cirka 9 kr billigere end kassen (udover evt. fragt fra en million forskellige sider).

Konklusion: Sjov nok at få en enkelt gang, men ikke lige noget, jeg køber flere af.

EDIT: Jeg fik egentligt 10% rabat, så har sparet et par kroner ift. hvis jeg selv havde købt tingene :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Vær OBS på at du nok brænder alt på til at starte med. Det går lynende hurtigt med induktion :wink::wink:

1 Synes om

Jep og koger pastaen over mange gange inden du har forstået, at det for så vitterlig går meget hurtigt…og det er ikke nødvendigvis et hit at bruge ekstra hurtig power knappen i starten

1 Synes om

Og jeg har ikke engang en powerknap :wink:

Men panden er seriøst varm på 10-20 sek så I skal ikke tænde og så lade den stå og varme op.

1 Synes om

Jow det kan folk da godt gøre, hvis altså de vil have en ødelagt pande og stank i køkkenet.

Hvordan jeg ved det… Ingen kommentarer :wink::joy:

3 Synes om

Det tordner og lyner og regner :ok:

5 Synes om

Årh!! Kom her, skønne regn og torden! :heart_eyes:

1 Synes om

hvor?
ser du en historisk film… :wink:

Det har de lovet hele dagen men her er der bare blå himmel :thinking:

tv2 lover da vist en del mere end de kan holde. Himlen her er blå med blå på…

Vi har stoooooore vandpytter i gårdspladsen og her DUFTER fantastisk :slight_smile:
Nå ja mit vindue i bilen stod åbent men det tørrer nok en dag :laughing:

3 Synes om

Hjemvendt fra en lille aftentur til Evidensia Næstved, efter Manse igen har været i clinch med (samme!) fertile hankat - i hans egen stald… :worried:
Støtter kattelovforslaget med krav om mærkning - men kan den ikke lige udvides til at omfatte udgangsforbud til ikke-neutraliserede katte? :face_with_raised_eyebrow:

2 Synes om

Sådan ser prognosen ud for Fyn - også ugen efter. Ikke en eneste lille dråbe i sigte :frowning:

prognose

Der står så godt nok, der er mulighed for lokale byger i aften og nat, men jeg vil se det, før jeg tror det. Under alle omstændigheder batter det jo ikke noget med en lille byge.

Jeg tjekkede også lige prognosen for København frem til 18/7. Ikke så meget som en dråbe. :persevere:

Øv… har lige hentet bage enzymer og så er der hul i posen…

Øv… savner i den grad hjemmebagt franskbrød, boller og rundstykker lavet med det… de er jo bare så gode