Julis tanker

Ny konkurrence :grinning:

2 Synes om

Nu også med bakketrænet edderkop…

Sad i aftes på potten, og Filucca var meget obs på hvad der var i bakken - en edderkop … jeg vidste ikke at de kunne bakketrænes :joy:

6 Synes om

Så er Clara og mormor her klar til det store løb :laughing:

17 Synes om

Clara for 6 år siden…ja, jeg ved godt at man bliver lidt tosset når man får børnebørn :laughing:

Men er det ikke utroligt at vi har redet tur sammen i dag…altså mig gamle og så den lille baby :heart:

12 Synes om

Hvor var hun yndig - hun er også en skøn pige i dag, hvor hun jo er blevet stor.

Hvordan går det med dit lille nye barnebarn - har hun fået navn eller skal vi ud i en gættekonkurrence??

1 Synes om

Tak Eva :slight_smile:
Ja, nu er hun en stor pige :slight_smile:
Det går godt med det nye barnebarn :heart:
De har ikke fundet navn til hende endnu.
Og jeg er så spændt på hvad hun skal hedde :slight_smile:

1 Synes om

Åh det må være så dejligt. Jeg glæder mig også til jeg bliver farmor en dag, jeg kan næsten ikke vente. :sweat_smile:

1 Synes om

for første gang nogensinde er jeg nødt til at sommerfodre rådyrene…håber virkeligt der kommer lidt vand her i dag

Ja, jeg håber også - selv om jeg ikke lige har skovens vildt at tage mig af. Det er helt tosset, så tørt det er. Alle syrenhegnene rundt omkring er begyndt at hænge med bladene og nogle steder ligefrem visne. Den røde hestehov, som vi har enorme mængder af i grøftekanterne her på Fyn, ligger slattent hen ad jorden.

Men der skal jo mere end en enkelt lille regnbyge til. Og kommer der skybrud, løber vandt sikkert bare af jorden, fordi den er så tør, at det ikke kan trænge ned i den.

Jeg har også et fad med vand ude til pindsvinene og hvad der ellers har brug for det. De har virkelig brug for vand lige nu

1 Synes om

Vand er næsten vigtigere end mad lige pt for dyrene.
Der er stadig mad til dyrene, men de kan ikke længere få dækket væskebehovet af at spise grønt, som rådyrene ellers mere eller mindre kan normalt.

1 Synes om

Nogle der har erfaringer med denne?
Noget om hvor store katte den passer til?
Stine kan nok godt være der, tvivler mere på Mister.

Udfra mål synes jeg den er lille :slight_smile:
Jeg har en sturdi i large og den kunne jeg bruge til Fatal. Den er lidt anderledes dimentioneret men dog større, så jeg vil mene at den du linker til er for lille til selv en lille husmissepige :slight_smile:

1 Synes om

Nu uden sofabord, men til gengæld med kreativ udluftning :joy:

11 Synes om

Men hopper de ikke op på det og videre i løbet af 0,5? :slight_smile:

Ease er en rigtig god dreng og holder sig fint på gulvet :heart: Rose… Well… Rose er Rose uden respekt for særlig meget :joy: Hun hopper op på radiatoren lige ved siden af og prøver at hoppe den vej ud over. Jeg hentede hende 4 gange og så gav hun op. Men der har kun været åben på den måde, mens jeg selv har siddet og smeltet foran ventilatoren. Jeg kunne ikke drømme om at lade den stå åben på den måde, selv ved et smut i køkkenet eller på toilet.

1 Synes om

Og mere blev det ikke til. Men vi fik altså lidt vand her på Midtfyn. Det regnede ganske meget, mens det regnede. Det blev bare ikke ved ret længe. Og med solen på plads igen kort efter er det hele allerede tørret væk igen.

Hvad mon der er blevet af Frank (Roadhouse)?
Han havde så mange fornøjelige indslag om sine katte - dem savner jeg :cry:

5 Synes om

Den er ca. samme størrelse som en lille Sherpa og den passer fint til voksne burmeserpiger skulle jeg hilse fra Jools og sige :smiley:

Jeg har også spurgt til ham, fordi jeg synes han var en hyggelig fætter. Der er ikke “sket noget” herinde i en diskussion eller noget eller forsvandt han bare pludselig? :gruble:

1 Synes om