JYRAK App

Helt enig :slight_smile:

1 Synes om

:joy: Det er nu ret enkelt, jeg har en ‘nu’ gammel Iphone 4S, men dengang den nyeste på market. Som i sin tid kostede 4000 noget, men jeg har nu haft den i 7år - så hvis jeg dividere det ud pr. år han den nu været ret billig. :slem: Så har den næsten kun kostede små 600kr om året. Og den fungere forsat helt uden problemer og bruges dagligt til alt.

Hvor imod manden har købt mobiler i prisklassen 900-2000kr (Huawei, Samsung) og de holder omkring 1-2år så det løber faktisk mere op end min dyre.

1 Synes om

Super godt initiativ :ok:

En lille fejl, når jeg kigger på kategori og er scrollet et godt stykke ned for at finde f,eks coonerne, hvis jeg så skifter til udstiller så kommer jeg ikke over til starten af siden men ca lige så langt ned som jeg havde scrollet under katalog.

Nåe ja så er jeg jo vildt stor fan af at flisen til kattegale er gennemsigtig, det ville se fedt ud hvis den også var det til den her app. :heart_eyes:

Det første ved jeg, at @RuneS er OBS på.

Det andet… Sådan har det været, og fruen i huset fik spat af det, fordi den blev væk på min baggrund :slight_smile: Det er meget diskret, men med mønstret baggrund forsvinder den fuldstændig.

1 Synes om

Super til det første og så må du få dig en anden baggrund til det andet :rofl:

1 Synes om

Never! Man kan da ikke få smukkere baggrund :heart:

2 Synes om

Altså, hvis det er sådan vi regner, så er min (købt brugt) nokia 6303 til 400 kr for 2½ år siden altså på mindre end 200 kr per år :p: Og jeg så meget som jeg taber min mobil og rager den på gulvet ellers, så ville jeg hele tiden skulle skifte smartphone :tihi:

Hørt!! :inlove:

1 Synes om

panserglas er opfundet af en årsag :joy:

Enig :joy:

Kan der installeres æ/ø/å på den? Blackberry styrer nemlig pga qwerty tasturet :slight_smile:

Ikke på det fysiske keyboard, men man kan tvinge den frem ved at holde nede på knappen, og stavekontrollen er for det meste ret god til at fange og komme med forslag så hvis man bare bruger a og o.

1 Synes om

Ikke på min nykøbte gamle model :frowning:

Baah, men det er jo heller ikke gratis vel :p: Ej, seriøst så er jeg ikke imponeret over den typiske holdbarhed på smartphones, og jeg ved at jeg er hård ved mine mobiler, panserglas eller ej, og jeg vil simpelthen ikke betale for funktioner jeg ikke ønsker at have til rådighed konstant. Jeg er dødtræt af alle de mennesker der ikke kan slippe deres mobil i sociale sammenhæng og jeg ved at jeg selv ville være håbløs til at gøre det, så hvorfor friste mig selv…

1 Synes om

Forstår dig godt, jeg har nu aldrig været den type der hænger over min mobil når jeg er sammen med andre - for hader når andre gør det… Og ærligt så svor jeg da jeg havde min gammel knap mobil at alt det der fancy halløj skulle jeg aldrig have og da aldrig touch skærm! Meeen må altså indrømme efter de 7år og den stadig kører som var den ny, har jeg faktisk været super glad for den… Og den har holdt til mange knubs gennem de år jeg har haft den, og især de sidste 1år har den virkelig været på prøve i henhold til at blive smidt/kastet/trampet på, da datteren nupper den lige så snart hun kan.

30-40kr via. Ebay kan du købe panserglas :slem: det er billigt! (har set dem til 200-300kr her hjemme) Og det er jeg alt for meget JYDE til at ville give, påsætning eller ej! :grin:

Du skal jo vælge en mobil som passer til dit behov, og ikke hvad ‘de mange smarte sælger’ siger er det nyeste nye vi ikke kan leve uden. :joy:

2 Synes om

Ihh altså jeg er helt ked af at jeg ikke har været på udstilling i dag, hvor er det bare fint med den app :smile: :ok_hand:

5 Synes om