Jyrak udstilling - Nyborg 17. marts

Hvem kommer til Nyborg om lørdagen?
Søndag er reserveret til Norsk Skovkatte special show - der kommer jeg af naturlige årsager ikke.

Alle mine 3 pelstotter kommer med til Nyborg.
Har ikke udstillet siden november '17 - glæder mig til en kattedag :heart_eyes:

Joy når lige at være 4 mdr - hun er fra 11.11.17 - bliver spændende hvordan hun syntes om udstillinger.

6 Synes om

Jeg kommer med ham her

3 Synes om

Manden kommer med vores hankat Tonto :relaxed:

4 Synes om

Er han også kuglerund under overfrakken :joy:
Imponerende pels! :heart_eyes:

3 Synes om

Vi kommer mede Mik, Mak og Agatha :slight_smile:

3 Synes om

Jeg kommer med Levi og Meta, Ginny og Beka - ikke fordi jeg har behov for at udstille hverken Levi eller Ginny pt, men fordi både Meta og Beka synes det er såååå meget bedre at være på udstilling når de har deres bedste ven med :rolleyes2:

5 Synes om

Næsten lige før, han er jo stadig i vokse alderen. :joy::see_no_evil:

1 Synes om

Jeg skal prøve at udstille huskatte for første gang. :smiley:
Skal have et par af min mors luksus-staldkatte med. Har lidt planer om den ene skal blive vores kat nr. 3 når vi flytter i hus senere på foråret, så det er jo oplagt at teste temperament og sind på kræet på en udstilling. Og så tager vi hendes storebror med som moralsk opbakning. :smile:

4 Synes om

Det er den her lille blå dims og hendes sort/hvide bror der skal have debut som udstillingskatte:

6 Synes om

Jeg kommer med Mingusmanden, og går desuden steward begge dage :smiley:

5 Synes om

vi kommer desværre ikke, vi er nød til at blive hjemme denne gang for at få det hele med evt cert til glitter til at gå op i en højere enhed

Jeg kommer med Mercedes og Mascot

7 Synes om

Jeg kommer med mine badeænder. :grin:

2 af badeællingerne kommer også. :jubiii:

4 Synes om

Kom nu Carina, du kommer i rigtig godt selskab :wink: :wink:
Du har jo ikke så langt at køre :smiley:

2 Synes om

Hehe, skal lige have sikret mig et lift :wink:

Charly kommer :wink:

Hehe jamen det ved jeg godt. Hun har længe været i overtalelsesmode :wink:, men kunne jo ikke være sikker på om der stadigvæk var kørelejlighed :grin:

Nyborg udstillingen er faktisk pt under overvejelse :wink: Så hvem ved :slight_smile:

1 Synes om

Jeg flyttede nogle indlæg over i tråden her, og de kom altså til at stå i en lidt tilfældig rækkefølge. Beklager, det ved jeg ikke lige, hvordan jeg skal fixe :dohdoh:

Jeg tillader mig lige at smide et link ind til min tråd om stof til Brita:

1 Synes om