Jyrak udstilling - Nyborg 17. marts

Ginny skal op til Karl Preiss, og kommer Beka så skal hun op til Leslie Grebst - han sad elev ved nogle af de dommere jeg fik bedømt kat af for nogle år siden, så bliver interessant at opleve ham som færdig kat. 3 dommer :slight_smile:

En eller anden fra Jyrak, jeg er nemlig lidt novice i Jyrak-udstillinger. Juliet står ikke på dommerfordelingen… skal jeg saa være nervøs :huh:

har tilmeldelsesbekræftelse på hende…

Nej, skriv til [email protected] og spørg hvor hendes ems-kode skal op, det er sikkert en slåfejl :slight_smile:

1 Synes om

Godtså :ok: Det prøver jeg :slight_smile:

Nu er Joy vasket og klar til farvebedømmelse i morgen. Jeg kommer med en sort tortie måske går jeg derfra med en sort tortie smoke med hvid :thinking: Joy var ok med at blive vasket. Håber udstilling også er noget hun gider.

Fiona er også vasket og det var hun super lykkelig for ( især da vi var færdige…) Sidst hun var på udstilling i november var hun lidt usikker på om det nu også var hendes sport. Prøver en gang til så får vi se hvad hun siger til virakken denne gang.

Theodor får en gang tørvask senere på dagen. Han skal bare med for at hygge om pigerne, så den store fransk vask og strygning er ikke nødvendig denne gang.

Pøjpøj til alle som også har katte til bedømmelse :grinning:

7 Synes om

Og i lige måde :smile: Mingus blev vasket igår og stråler som en nyslået 50-øre.

Vi ses :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Ingen Nyborg til mig :pensive: Brian er endda nr 3 hankat på topkattelisten i DSO, men jeg vender frygtelig tilbage engang når der bliver tid og overskud til det :slight_smile:
Jeg håber i alle får en fantastisk weekend :slight_smile: Nyd det også lige lidt for mig :slight_smile:

1 Synes om

Og vi kommer sådan til at saaaaavne dig :heart:

1 Synes om

Jeg må det desværre mælde fra da jeg har lagt mig med en gedin forkølelse :frowning:

Øv da, god bedring :troste:

2 Synes om

Ja mega øv, tak

Og i må alle sammen have en rigtig dejlig og skøn udstilling.

Husk at i kommer med den smukkeste dejligst lækre kat og det også er den i går hjem med allesammen :hjerte:

5 Synes om

Hvis nogle vil se klassisk perser kommer datter/barnebarn til mine katte - hvid perser Nosey Paws Buffy Summers så hun skulle være nem at finde - der er jo ikke så mange af dem :slight_smile:

5 Synes om

Du kan tro jeg skal ned og gramse eller i hvert fald kigge beundrende på. Klassisk persere er noget af det mest yndige! Set med mine almindelige øjne :grin:

2 Synes om

Og ikke alene er Buffy smuk, hun er også en ualmindelig sød killing. Pøjpøj med hende hun pynter, efter min mening, uendelig meget på perser landkortet.

1 Synes om

Det er jeg glad for at høre :grinning:
Buffy er datter af Impala Baby (mor Katrine og mormor Inca)
Her lige foto Jesper/Camilla fik taget i Plantorama - man kan også følge dem på Facebook ‘Nosey paws’ Nosey Paws

9 Synes om

Uha, perser med snude, det er det jeg kalder en smuk perser :heart_eyes:

1 Synes om

@Susanne_W, på Jyraks FB-side ligger der et link til billeder taget i Nyborg. Der er 3 af Juliet, som jeg gerne ville kopiere hvis muligt

  1. Må jeg det? Tænker rettigheder?
  2. Hvis ja, skal Jyrak eller fotografen så krediteres… ?

Lån du bare :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om