Kan man pause sin profil?

Hejdav.
Jeg har vitterligt søgt alle steder, og har også gennemgået alle punkter under Indstillinger (mener jeg bestemt), men kan ikke finde noget om emnet. Så spørgsmålet er: kan man sætte sin profil på pause - eller hvis det en dag bliver aktuelt, slette den?

Ha’ en god weekend :slight_smile:

Jeg tror ikke man kan slette sig selv efter man har oprettet indlæg. Men admins kan suspendere konti, så man ikke kan lukke ind, og vi kan anonymisere konti så kan ikke længere kan se navnet på posts.

2 Synes om

Og bare for fuldstændighedens skyld - når man ikke bare kan slette sin profil, og når admins heller ikke uden videre kan, efter at der er oprettet et vist antal indlæg, så er det jo, fordi profilen er kædet sammen med de indlæg, man skriver - hvorfor det ville give mærkelige huller på forum med ufuldstændige tråde og tråde, der begynder med et svar m.m.

3 Synes om

Sidste tilføjelse: Det er sådan, forum er sat op som default, og altså ikke noget, vi har bestemt. Så jeg gætter bare på, at det er årsagen - men det er begrundet i, at jeg har set, hvad der sker, når folk bliver sure over noget og begynder at slette til højre og venstre.