Kattebilleder december 2017

Tutti Frutti - I’m Cookie :cookie:

19 Synes om

kys-kys :kissing_closed_eyes:

Desværre rent fup. Nu, hvor vi ikke har Phumba mere er det nemlig Adelie som Ib synes er sjov at drille :expressionless:

Men sødt ser det jo ud :heart_eyes:

14 Synes om

Toilet besøgene er lange for tiden :hjerte:

11 Synes om

Luffe… på ryggen… ung hankat på knap 7 måneder. Og de små skiderikker, der lige checker OM det skulle være en åben bar :smile: Han er altså ikke helt almindelig, ham Luffe :slight_smile:

22 Synes om

kursiv skrift

Så blev det endnu engang jul i kattegården :slight_smile:

19 Synes om

Mimi’s killing Frida er hjemme på besøg. Hun skal med på udstilling i morgen hos Racekatten.

Hun er vist ikke synderligt imponeret over, at skulle til skønhedskonkurrence.

17 Synes om

Skal de ikke også have et juletræ at klatre i - stakkels forsømte små katte :yum:

2 Synes om

Hvor er hun kær - og sikke nogle øjne :heart_eyes:

4 Synes om

Apropos forsømte katte.
Ville rydde op i de smås legetøjskasse og ja det gik som forventet - det blev spredt ud over gulvet mere end det allerede var.
Og nej ifølge dem mangler de stadig nogle ting…

15 Synes om

Det er snart jul, så kan der jo suppleres op, så de ikke mangler, de søde små :grin:

4 Synes om

Kalder du mig Diva? Det er jeg overhovedet ikke! Jeg har bare et stort ego!

17 Synes om

Bastian og Rags fik begge “sølvtøj” på Racekattens udstilling i går i Albertslund. Rags vandt “Pensionist, kl.4” og Bastian “Bedste huskat” - for øvrigt hans 10 BIS. :slight_smile:

17 Synes om

Stort tillykke. Er Bastian så ikke DSM?

1 Synes om

Mange tak, Kamilla. Titlen skal tages over to år, så formelt set får han først den til marts, når der er gået to år fra hans første BIS. Men det er da bare så herligt, at huskatte også kan opnå titler i FIFé. :smiley:

7 Synes om

Nu er det vist noget med at du/I ikke rejser så langt med jeres katte - men Bastian ville da være en oplagt kat at tage til World Show med.
Næste gang er i Finland og det er jo da sådan næsten lige tæt på Sjælland :slight_smile:

1 Synes om

Han kan godt lide udstillingerne, men ikke altid transporten. Og jeg vil ikke sidde og tørre op i transportkassen i et fly… :wink:

1 Synes om

Fandt lige Mille foran brændeovnen. Her deles der om goderne. :joy::joy::joy:

15 Synes om


Måske det julekys alligevel gjorde noget? :smiley: Adelie plejer ikke at kunne udstå Drillepinden Ib … men …

16 Synes om

Earl Grey som her putter på mit bryst :heart_eyes:

13 Synes om

Og her er han faldet i søvn på min skulder, den lille papegøje :blue_heart:

16 Synes om