Kattebilleder december 2017

Hej skønne Sigga, på emhætten er der den bedste udsigt.
Hilsen Rockerpigen Fiona

11 Synes om

Stakkels stakkels Theodorist - vindueskarmen er for kort så kinderne bliver helt mast.
Jeg burde bygge mit hus om således der er en lang nok vindueskarm…

11 Synes om

Ej altså det kunne du altså godt gøre - bygge huset om altså. :joy::joy::joy:
Skønne mis :heart_eyes_cat:

2 Synes om

Alfred slår mave ovenpå juledagene. :grin:

14 Synes om

Og hvad siger hunden nu til det?

Dovendyr …

19 Synes om


Jeg husker tydeligt det fint pyntede juletræ, med stearinlys og smukke glaskugler, fra min barndoms jul… Nu kan man ikke engang sætte en enkelt engel på et ‘kattesikkert’ plastiktræ uden det går galt. suk

14 Synes om

kursiv skrift

Malthe og Minions :slight_smile:

14 Synes om

Her i huset er det kong Alfred der bestemmer . :sweat_smile: så hunden må "nøjes " med sofaen. :joy:

1 Synes om

Vore artige katte kunne ikke drømme om at pille ved julepynten…:engel:

Julemorgen var der godt nok faldet en kugle ned, men det har den såmænd nok gjort af sig selv… :flojte:

9 Synes om

Jeg noterer mig, at I undgår at hænge pynt på de nederste grene - så I frister heller ikke ligefrem skæbnen :wink:

3 Synes om

Nemlig. Men hvis de ville, kunne de sagtens hoppe op i det… :slight_smile:

Vi tog juletræet ind den 24. og ventede et par timer med at pynte det, så killingerne lige kunne få stillet ders nysgerrighed først.

Der har været en del pillen, og klatren i træet, men først i går aftes da de sidste gæster var gået (vi holdt jul med svigerfamilien i går) blev vi forskrækket af et kæmpe brag og katte som fløj i alle retninger. Mercy var vist klatret op i toppen, og træet væltede :tihi:

Så besluttede vi os for lige at tømme det for pynt inden vi gik i seng :slight_smile:

Her er Bøh i træet :roll_eyes:

11 Synes om

Chai i træet:

10 Synes om

Grey i træet:

12 Synes om

Jeg vil så godt prale lidt :slight_smile: Ingen har været i træet, ingen kugler er smadret… Måske har det lidt at gøre med misserne har været nægtet adgang til stuen uden opsyn, for der er faldet et par nej’er :sunglasses:

7 Synes om

Ej at forglemme Lars’ aftale med Fatal :joy:

1 Synes om

Absolut, tror faktisk det er det der gjorde den største forskel :roll_eyes::laughing:

Heller ingen kugler smadret her, de er alle af plastik :slight_smile:

Hov, og vores katte har haft adgang til træet hele tiden, det er ikke muligt at lukke dem ude af spisestuen som er huset midterste rum som alle andre rum går ind til. :slight_smile:

1 Synes om