Kattebilleder i april

for dig et højbed…for andre en stor kattebakke :pote: :pote:

5 Synes om

Måske, men ikke for Sigga. Hun er så inkarneret inde-københavner-kat, at hun ikke har fattet, at det er en mulighed for katte at “lave” den slags udendørs :tihi: (I hvert fald ikke endnu…)

1 Synes om

Er det muligt at få en stikling…? :heart_eyes_cat:

3 Synes om

Altså, Stine er tidligere udekat, og i løbegården har der altid været udendørs toilet - en stor bunke strandsand - ikke om hun bruger den. hun går ind…

Buster derimod - han mente at det kunne kun gøres udendørs.

For Mister, der i fredags for første gang nogensinde havde andet end et gulv under poterne - han går også ind.

4 Synes om

Min allerbedste katteven…:hjerte:


Dushara Tatters and Rags, 17.04.2018

18 Synes om

I ser ret magelige ud begge to :hoho:

3 Synes om

Jeg håber at han ligger behageligt :tihi:

17 Synes om

Åh jeg e l s k e r sådan nogle kattebilleder! :smelter: Jeg drømmer om en gang at have nok puttekatte til selv at kunne opleve det.

1 Synes om

Puttekatte er bare det bedste :heart_eyes:

1 Synes om

Det er da bare kluddermor

10 Synes om

De er røv-lækre :sunglasses:

13 Synes om

Onkel Theodor niece Joy hygge.
Ja Theodoristen har en ny at vaske på - det er så hyggeligt :slight_smile:

Min lille killing var ikke lille så længe. Hun er 23 uger (5,5 mdr) og vejer 3.5 kg og er nu noget større end Chip. Hun lægger godt fra land :slight_smile:

14 Synes om

Jeg gi’r op: Hvor mange katte er der på billedet…? :open_mouth::thinking::laughing:

3 på begge :wink:

Ja der er 3 på mit billede - og de er endda i forskellig farve alle 3 :wink:

Jeg måtte overgive mig her til morgen! Der var 12 grader og det gad ingen af os tre :wink:

Dejligt at jeg så bare skal trykke ‘Tænd’ på fjernbetjeningen :+1:

14 Synes om

Jeg brugte de sidste briketter i går, så nu bedes det venligst fremover ikke blive så koldt som i går igen.

1 Synes om

Pelsbamserne i fuld gang med at rundbarbere catnippen. Der er Theodoristens catnip og han lægger gerne pote på de andre hvis de blander sig i rundbarberingen :slight_smile:

Som det ses på Joys hale foregår det med speeder trykket i bund…

12 Synes om

Enig :+1:

Bettefisen nyder en catnip pude Hrönn var så sød og give ham :slight_smile:
Han bliver ved med at vende tilbage til den

15 Synes om