Kattebilleder i april

Mor og datter, Aaliyah (til højre) og Aura, siger at nu er det april :slight_smile:

19 Synes om

Mors stol er altså den bedste :sparkling_heart:

17 Synes om

4 dage til termin :heart_eyes:

19 Synes om

Sådan laver vi ensilage her i huset.
Der er så lige for 70 kr græs under den spasser.
Jeg har sat små pinde i det så han ikke skulle sove i det, dette er ikke første produktion af ensilage…, men pinde med spids på er åbenbart det bedste…

20 Synes om

Har du prøvet at tilbyde ham en søm madras? Det skulle være godt for ryggen :joy::joy:

1 Synes om

Jeg skal spørge ham ved lejlighed - har masser af skruer, de er også godt spidse, så det kan sagtens blive lavet :wink:

Dette hører måske snarere til i have-kategorien - til højre den smukkeste og til venstre den (pt.) næst-smukkeste blomst på matriklen… :heart_eyes:

PS. Ja, ja - trænger til få pudset vinduer i drivhuset, men det var altså også diset… :sunglasses:

22 Synes om

Jeg havde ikke tænkt over vinduerne, hvis ikke du havde skrevet det selv :hoho:

5 Synes om

Jeg skylder vist lidt et billede af lille Finn på hans (og min :smiley: ) første katteudstilling.

18 Synes om

Jeg har fået nyt tørfoder hjem, altså … det er bare RC indoor … men det er nyt for mine katte :wink:

Jeg tror det er godkendt :ok:

19 Synes om

Fritzzs ar heler så fint op og hans pels er på vej. :slight_smile:

32 Synes om

Næh, ham havde jeg da i hænderne om søndagen… Han er så sød :heart_eyes:

1 Synes om

Tak. :smiley: Ja, Finn er sådan en fin og dejlig dreng. :smiling_face_with_three_hearts:

Det kommer til at lyde helt forkert - men det passer altså på en eller anden måde til hans look, at være enøjet… :sunglasses: :metal:

7 Synes om

Det er helt ok. :grin: Jeg er på sin vis enig: Hvis nogen kan bære det, er det Fritzz. :pirate_flag:

3 Synes om

Irriterende fugle i tagrenden - hvad laver de også der? :wink: Nøj de fik nogle ord med på vejen af dem

20 Synes om

Irriterende, spændende, potato, potato :smile:

2 Synes om

Hov hvad har vi der!!! :scream:


Elysia

12 Synes om


Mom to Be :heart: Chihiro

15 Synes om

2 kuld? :blush: