Kattebilleder i april

Har du 2 kuld på vej ??

Kolbjørn synes bare en iPad er den bedste katteseng :slight_smile:

Baby-Kolbjørn på en iPad mini dagen efter han flyttede ind:

Voksen-Kolbjørn i dag på en lidt større iPad:

@Jeanette @HolmeInc
Vi har 2 kuld på vej ja, MEN måske hele 3 :clap:t3::heart_eyes: Chihiro og Hilaku er drægtige, og Elysia som virklig ikke har ville lade sig charmere af Tonto er muligvis endelig blevet overtalt :joy: jeg havde ellers lige sagt til hende vi opgav og måtte finde en hankat ude fra (det med løb efter løb er jo ikke godt for dem) :woman_shrugging:t3: Og jeg har ellers kigget dutter og der var intet men igår Wupti :see_no_evil: men hun har snydt mig 2 gange såååååh jeg er stadig ikke helt sikker på om hun ER drægtig.

Vaffel :hjerte::hjerte::hjerte:

En uimponeret Knud.

Sigga hjemme i haven igen efter dyrlægebesøg.

Hun har vist tilgivet mig. Så er det bare mig, der stadig tuder!

Om aftenen får Lene lov at dele sofaen med Bastian… :wink:

Bastian DSM, 05.03.2019

Noget galt med hende, Trine…?

Tak fordi du spørger. Nej, heldigvis ikke, bare et svært dyrlægebesøg, som jeg har skrevet om i tanketråden. Men nu kan vi holde weekend i haven med ro i sjælen.

Har lige læst det - dejligt, at der alligevel ikke var grund til bekymringl! :smiley: :ok:

De bliver så hurtigt store :crazy_face:

Min lille norddame Bree

Problembarnet Smokey som endelig er ved at blive til noget

I dag har tonser-Finn for første gang været på ledsaget udgang i haven. Det passede ham fint. :smiley_cat:
Efter 10 minutter tog jeg ham ind igen - nu ‘iført’ en rift på næsen (tak, Fritzz) og en lang sort cyklekædestribe midt i det hvide på ryggen. Godt, at det ikke er denne weekend, han skal udstilles. :expressionless:
@anne_p ! Næste gang vil jeg ha’ en en sort udstillingskat! Og en sprittus. :hoho:

Bror og søster :heart:

Godt at man har fået opdraget de misser her ordentligt…de ved godt at vi absolut ikke vil have at de tigger når vi spiser :smile:

Det før han da heller ikke… han holder øje med der ikke spildes i lænestolen :sunglasses:

Nemlig…han KAN bare ikke tage krummer i møblerne :sweat_smile:

Nemlig. Orientalere tigger ikke. De hjælper!

Mine er også ekstremt hjælpesomme. De sidder også og udpeger de ting på min tallerken som er farlige for mig at spise :joy:

Jeg synes nu nærmest det ser ud til, at maden bliver serveret for ham - mon ikke Tommy har et blødt punkt, når det gælder Mulle ? :yum::yum:

“Hvordan kan tobenet være så dum at tro, at jeg er klar til at stille træskoene?! Jeg har jo et dronningerige at bevogte.”

“Mit græs er dejligt om foråret”