Kattebilleder i april

Fedt :smiley:

1 Synes om

Gammelmissen med forårsfornemmelser :heart_eyes:

25 Synes om

Det er så dejligt, når man kan se, at de gamle katte nyder livet :slight_smile: :hjerte:

4 Synes om

Ja jeg bliver også så glad over det for ingen tvivl om, at hun er ved at blive gammel. Dejligt din Sigga havde fine tal fra blodprøver. :heart_eyes:

1 Synes om

Theodoristen aka Mr. Flapøre tager sig en slapper i forårsbeddet :blush:

14 Synes om

Ja jeg er her også, ja jeg er

Skal jeg komme tættere på eller kan du godt se mig nu?

Alexander er en opmærksomhedshest - nok er bare aldrig nok. Det indkasserer han af og til en lussing fra Theodor for. Theodor vil have mig for sig selv af og til; et fuldstændigt uforståeligt koncept for ham minikatten Rømse.

11 Synes om

Han er virkelig ved ar have en rigtig flot farve ham Alexander, og kinder :wink:

1 Synes om

Jeg er helt vild med den dybe mørkerøde farve han har fået. Re. kinder så bliver det spændende at se hvor meget større de bliver når han sådan rigtig bliver fertil :wink::blush:

2 Synes om

Lulu og Tyson er efterhånden blevet rigtig gode venner :hugs: Tyson er nu 9 måneder og vejer 6 kg :grimacing: bassedreng, men stadigvæk en rigtig kælepot :heart_eyes:

15 Synes om

Bare vent til han har ordentlig hankattehals også :smiley:

2 Synes om

Det lader til, du har været heldig med ham :slight_smile:

Ja, glæder mig til han er fuldt udvokset :heart_eyes:

Tak, ja jeg synes også jeg har været heldig med ham, han er så rolig og sjov og fungerer bare med alt og alle :heart_eyes:

1 Synes om

Åhh … fandt et billede af min første kat, der var helt min egen og selvfølgelig en stribemisser. Havde helt glemt, hvor smuk hun var :heart_eyes:
Hun hed Trítla og jeg havde hende kun i et år, for da jeg flyttede fra Island, flyttede hun ind hos min veninde og boede der til sine dages ende - møgforkælet :tihi:

20 Synes om

To øjne eller et… Jeg synes altså at min Fritzz er en flot fyr. :heart_eyes:

26 Synes om

Han er og bliver bare en lækkermås :smelter:

1 Synes om

Tror at jeg løb tør for toner :wink:

19 Synes om

Idag er det Gulivers fødselsdag, hurra, hurra, HURRA :tada::denmark::balloon:

Guliver bliver idag 1 år og er blevet en rigtig dejlig dreng :hjerte:

22 Synes om

Hjertelig tillykke med smukke, søde Guliver. :flag:

Bambina fryser i dag …

20 Synes om