Kattebilleder i april

Det er ikke altid nemt at lægge lagen på sengen :tihi:

17 Synes om

Bølle-Bjørn har fået en ny voksenven … :sunglasses:

12 Synes om

Vores alternative kattegras der fast købes til velcro som elsker sin persille… at resten af orientalerne går tur med persillen er en anden historie…

Men det elskes højere end katte græs… så at det koster 5 kr i Lidl blev lige udnyttet

11 Synes om

Dette viser på fineste vis hvilken stor udvikling Bølle-Bjørn har gennemgået. :hoho:
:hjerte:

1 Synes om

In that case… Klart gammel og sær! :weee:

2 Synes om

Jeg endte med at redde den stakkels edderbasse … den blev jagtet rundt i stuen og klappet på hovedet i tide og utide … SÅ kælen tror jeg trods alt ikke den var :rolleyes2:

8 Synes om

Det er vist længe siden jeg har vist billeder af mine drenge - men som det ses ligner de sig selv :sweat_smile:

27 Synes om

Finn, 5 måneder i dag.

18 Synes om

Været på tur ud i det blå det meste af dagen - det kunne ikke gå hurtigt nok at komme ud fa jeg endelig var hjemme.

16 Synes om

DK ChiCha’s Aiden Fiery er vokset sig stor og rolig. Var oppe at besøge ham og søster Artemis Matamis i dag. Muligt jeg ikke er uvildig - men kæft de er blevet et par lækre kælekastrater :heart_eyes:

Vægten taler vi ikke om, men han har så han godt kunne dele lidt med slanke Alexander , men prøv lige at se en lækker bamsemis :heart_eyes::heart_eyes:

18 Synes om

19 Synes om

Fine drenge :heart:

Hvor gamle er Elias og Robin egentligt?

3 Synes om

Mange tak Lykke :heart_eyes:
Jeg ved ikke helt, hvor gamle de er, men jeg fik dem begge i 2012, så omkring de 7 år er de efterhånden blevet.

4 Synes om

Er flotte Finn så blevet mere forkælet end han ellers bliver ?
Hvis det ellers kan lade sig gøre :sweat_smile:

1 Synes om

Ikke madmæssigt. :smile: Men han fik lov til at få en lang, ledsaget tur i haven, og det passede ham fint. :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Vi slapper HEEEELT af i påsken her på matriklen :heart:

16 Synes om

Synkron solbadning. :slight_smile:


Dushara Tatters and Rags & Dushara Cathal Caithlin

22 Synes om

Gode venner - mine skønne drenge

25 Synes om

Eva, hvor er dine drenge altså bare dejlige :two_hearts:

1 Synes om

Nåååeh - dejlige drenge :smelter:

1 Synes om