Kattebilleder i april

Hov, jo det må I da. Laver lige en lille præsentation af ham.

4 Synes om

Alfred i metermål. :smile:

15 Synes om

min have ligner en krigszone og får jeg hjælp??? Nejnej ikke det der ligner :wink::joy:

12 Synes om

De har da den sværeste og hårdeste opgave — at holde øje OG gang i deres haveslave! :joy::smirk:

1 Synes om

Fanni er glad for at Mimi er kommet hjem fra sin sexferie, men hun synes altså at Mimi dufter anderledes… :tihi:

15 Synes om

Det er skisme hårdt at rende ude hele natten. Fiona sovetryne. :blush:

13 Synes om

DK Spindes Fiona er blevet noget rund og der er stadig 16 dage til hun har termin :upside_down_face:

19 Synes om

Finn er meget hurtigt blevet vældig glad for vores indhegnede have.

17 Synes om

Spirit of the Badlands, © Joe Sulik, Badlands National Park, South Dakota

Bare wow - fotografi og los :heart:

14 Synes om


Nyder så meget at have killinger igen :heart_eyes: og de 3 stor trives.

10 Synes om

Fantastisk smukke dyr :heart_eyes:

Rappe er ved at være helt okay med at være flyttet igen :smiley:


27 Synes om

Hun ser da i hvert fald afslappet ud :tihi:

1 Synes om

Hyggeklubben har haft en hård dag i kattegården…de skulle holde øje med da vi fik gang i grillen…nu skal der hviles :grinning:

14 Synes om

I udnytter de stakkels katte, gør I :grin:

1 Synes om

Nej nej…de fik en god belønning…koteletter…men de kæmpede også godt for dem :sweat_smile:

1 Synes om

Fik de en kotelet hver - så har I da købt mindst en halv gris for at der var nok til alle :joy:

1 Synes om

Nej nej…de måtte dele et par stykker…:sweat_smile:

1 Synes om

Her i huset får kattene ingen opmærksomhed, men den slags er der råd for, siger Chili :pote:

20 Synes om

Jeg har fået klippet en kjole og mangler kun ærmerne, da assistenten kommer ind fra haven og straks planter sin pels liiige midt på stoffet.

Jeg skal bruge kjolen i morgen, bliver spændende hvor mange han skal læsses ned inden han fatter det :thinking::wink:

Mens jeg skrev beskeden fik han hjælp af endnu en assistent…

16 Synes om