Kattebilleder i august

Hold da op, hvor er de dejlige :heart_eyes::heart_eyes:

1 Synes om

:hjertekat::hjertekat::hjertekat::hjertekat:

3 Synes om

Hvis nogen skulle være i tvivl, banker mit hjerte jo ekstra meget for røde katte. Og sådan et billede der, giver mig lyst til at fylde hele huset med røde katte. :klappekat:

1 Synes om

Har lige fundet Spotty sådan her i min seng … hvad mon han drømmer om? :joy_cat:

21 Synes om

‘Hvis du rører mine to piger så spiser jeg dig’ sagde Alexander den farlige tiger. Ærgerligt det blev så uskarpt

19 Synes om

Smukke Alexander passer på sine søstre :two_hearts:

1 Synes om

Står det til Knud havde vi helt sikker flere, hver gang der kommer en rød killing, så skal den blive hjemme, han glemmer alt om type :dohdoh:

4 Synes om

Der er helt sikkert ved at være mere attitude på dem :smiley:

1 Synes om

2 små ballademagere…

19 Synes om

Lille diva: :grin:
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/38600874_1797870930304471_4414634301866377216_n.jpg?_nc_cat=0&oh=7a8988aeae597351c41418ae1a8bb1b1&oe=5BCE1E01

20 Synes om

Mascot og Mercedes i en hyggestund :hjerte:

18 Synes om

Godnat fra os :wehuu:

23 Synes om

Alle blomsterne i haven sover i denne hede :tihi:

16 Synes om
  1. august er International Cat Day - men er hver dag ikke det? :wink:


Bastian, Rags og Caithlin, 06.08.2018 - klik for stor størrelse

14 Synes om

De små så lidt undrende ud da de blev flyttet til stuen :two_hearts:

17 Synes om

Blua og Cookie kommer med på Maxizoos kalender for 2019 med dette billede :slight_smile:

24 Synes om

Når man bare ikke kan vente, til de bliver store nok til at komme ud af kravlegården. Så må man jo kravle ind til dem. :hoho: (skamlen i baggrunden, flytter hun lige selv hen og wupti så er hun inde hos dem… Godt hun er så blid ved dyr generelt. For killingerne syntes altså hun er spænende. Så ingen fare for maste killinger ect.) :laughing:

23 Synes om

@Juvena, Fantastisk billede :heart_eyes:

1 Synes om

Godmorgen

25 Synes om

Missernes TV :smiley:

19 Synes om