Kattebilleder i august

De små er 3½ uge og har hurtig fanget fidusen i vådfoder, den blå tortie af Alfs ville ikke rigtig spise, det hjalp da hun blev budt et andet mærke :grin: lidt tidlig med prinsesse nøkker :heart_eyes:

10 Synes om

Fiona elsker bare sin Frida. :smirk::two_hearts:

16 Synes om

Smuk flok- er det bare et kuld ?

De små havde gæst på besøg og den fik alt hvad den kunne trække af banditbøllerier.

Gæst gik, vådmad indtaget, Fiona snaps drukket = sovepille :joy::joy:

15 Synes om

Hvem er det, der holder sig vågen og måske ligger og udpønser nye skurkestreger?

Men sikken da et smukt kuld :inlove:

2 Synes om

Tak!

Det er Asara Nigra som kæmper en kamp.
Men hun måtte overgive sig. Kiggede ind til dem 2 min. senere og der var hele deres værelse fyldt med ZZZZZZZZZZZzzzZZZzzzZZZ

Asara Nigra skulle jo hedde “Sorte Sara” men det duer jo ikke til et a-kuld… Så måtte jeg jo være lidt kreativ :wink:

2 Synes om

Takker :slight_smile:

Nej, der er 2 kuld fordelt 4-6

12 Synes om

So true :wink:

Tegnet af Suzanne Le Good

10 Synes om

Oh God, der er ligefrem nogle af dommerne jeg kan genkende :yikes: :laughing:
VH
Susanne

1 Synes om

HA! ja, det er der nemlig :hoho:

:joy: hvor er det genialt tegnet!!!

1 Synes om

Suzanne Le Good er bare knald dygtig, prøv at google hende


Kunne ikke finde yoyo… men Så lå hun bare der i autostolen.

15 Synes om

Mums det var godt :stuck_out_tongue_winking_eye::grin:

16 Synes om

Ser jeg forkert, eller er han kommet ind på dem rigtige side af hegnet…? :sunglasses:

1 Synes om

:angel: han er ikke inde i huset og han er udenfor hegnet om natten.
Men Mickey er begyndt at åbne køkkenvinduet og så hopper han op der og får mad. Og hvis man så liiiige er hurtig og skynder sig igennem spisestuen og ud på terrassen så er der ingen der råber højt…så deeet :wink::grin:

10 Synes om

Han klager nok ikke. Man kan jo indrette sig og være hjemme på mange måder, og hvis bare nogen holder af en, så kan den ene side af hegnet vel være lige så god som den anden :slight_smile:

3 Synes om

Tjaa hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg faktisk tro han ku lide mig :p:

18 Synes om

Har vor far også overgivet sig til hans charme - for han er da godtnok noget af det skønneste :heart_eyes:

2 Synes om

Ikke officielt :wink: men han interesserer sig en del for hans velbefindende :grin:

9 Synes om