Kattebilleder i februar

Det er en længere historie, som involverer flere katte og ikke er helt slut endnu, så den må du have til gode :slight_smile:

Chip: ‘Hold afstand din lille rocker, dette er min borg’.

Fiona: ‘Helt ærlig jeg kigger kun’

Birgit: ja, right… :joy:

Hvor ser det godt ud med stativ og hylder med gode lege og klatremuliheder :grin:

Jeppe er blevet en værre hygge fis efter vi er flyttet :hjerte:

Jeg fik taget nogle billeder af Kolbjørn i dag til hans opdrætter. I får lige et også:

Bastian - Racekattens Top Huskat for andet år i træk. :slight_smile:

Ejby, Ll.Skensved, 11.02.2018

Ventetiden i går var lang og tænkte jeg ville tage billeder af legetøjskuldet, da det var sidste chance. Brio flytter i dag, men nej Hama vil så absolut ikke, hun hader en drillepind med kokke på, mens de 3 andre syntes dem uden er død kedelig og går, så det blev kun til det ene billede. men jeg fik nogle fine billeder af dem alene.

Wow - en statelig herre! :heart:

Michelin - eller bare ganske almindelige line-kokke? :stuck_out_tongue:

Dam :joy::joy: Jeg staver som r… og nøgler :joy::joy::joy: eller også glemte jeg et bogstav, det er vist meget godt jeg er startet i 1. klasse igen :joy::joy:

Ja, jeg fangede ham lige i et heldigt øjeblik. Her ser han mere bøvet ud:

Men stadigvæk dejlig. :hjerte:

Hvis jeg havde troet, det var, fordi du ikke kunne stave, kunne jeg aldrig have fundet på at drille dig :slight_smile:

Men eftersom jeg er ret sikker på, du godt kan stave til klokke, kunne jeg bare ikke lige modstå fristelsen :slight_smile:

Den venskablige drilleri her er på katteglade er jo det der gør vi har så skønt et forum :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg har generelt for travlt når jeg skriver, derfor så mange stavebøffer :joy:

Det er ikke nemt at hænge håndklæder op efter badet i det her hus :tihi:

Hej Sovetrynen
Kan du så åbne døren til badeværelset så jeg kan inspicere og sikre at det ikke er farligt for dig at gå derud…

AHA - Så forstår jeg bedre, hvorfor den bregne er begyndt at se så sølle ud :lys_ide:

Sammen i den store seng…:hjerte:

Caithlin, Rags & Bastian, 16.02.2018

Jeg smelter :love:
De to er et langt bedre match end jeg havde forestillet mig :hjerte:
(Hvis man overhovedet kan se at der er to :hoho: )

Lidt nemmere at se her :smil: Undskyld jeg tæppebomber, men se dem lige :smelter: