Kattebilleder i januar

Tøsehygge for 3. :heart_eyes:

18 Synes om

En fræk flamingo havde okkuperet Caithlins papkasse, men lidt intens stirren fik den væk… :wink:


Dushara Cathal Caithlin, 30.12.2018

21 Synes om

Elsker simpelthen at have bunkekatte. :heart_eyes:

19 Synes om


Mine tre tosser kan også godt overtales til at være bunkekatte - hvis jeg melder mig frivilligt til at ligge nederst :grin:

20 Synes om

Her skal man bare lægge spritnyt sengetøj på - årets julegave fra arbejdsgiver :slight_smile:

22 Synes om

Knud :hjerte:

23 Synes om

Hippy er mester i knap så behagelige stillinger

Men, hun kan da også se nogenlunde fornuftig ud. Ja næsten sovende, for så ligger man stille :wink:

20 Synes om

Det kan godt være Casper liige troede at han bare stod og så tv, da han lige blev fanget da han var på vej ned, men så kom der en bette grå kat…

21 Synes om

Det ser ud som om den har kløerne godt i. :tankekitty:

Jeg tror, hun bare ælter :slight_smile:

Katte fra Eva har en svaghed for skuldre… Beka ser ud til at ligge, så det er ret ok. Hugo ligger bare som en spindende klump :tihi:

17 Synes om

Hehe, som Lykke skriver er det bare fordi hun ælter. Vores er ret gode til det og sætter ikke kløerne i (det ville de så heller ikke få lov til) for at holde fast :slight_smile:
Her er de to forgående billeder til det, hvor man især kan se æltningen :slight_smile:

15 Synes om

Det er en mega smuk kat. :smelter:

1 Synes om

Jeg kan godt nok ikke præstere en bunke længere (selvom onde tunger måske vil hævde, at Manse fint er i stand til at udgøre det for en bunke, helt på egen hånd… :stuck_out_tongue_winking_eye:), men lyden af sengetøj, uanset om det tages af eller lægges på, trigger altid kat i sengen… :grin:

5 Synes om

Biva 13 år og Buttons 13 uger :heart:

https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/49236527_1998383110253251_7190395339407360000_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent-mad1-1.xx&oh=907f21782b5023dbd53d4833ddde9428&oe=5C96AF95

19 Synes om

Bunke :heart:

19 Synes om

Alfred får nus billede 2. :blush:

24 Synes om

Theodoristen og mig fik os lige en morfar.
Mit venstre øre og skulder er nu gennemvarm af søvn og pelsterapi :heart_eyes:

21 Synes om


Dronningen med på hotel

24 Synes om

Mon James træner Rune? :tihi:

21 Synes om

Og derfor skulle James ikke være hankat :slight_smile: Han er en skrækkelig selskabspapegøje :hjerte:

10 Synes om