Kattebilleder i januar

Monopoly slapper af…godt hun ikke gav mig den butterfly på…tænker han vist :grin:

15 Synes om

De to :heart:

15 Synes om

Theodoristen og Vandalen - voldvaskning og mosling i en og samme øvelse :wink::smile:

For det utrænede øje; den lysere klump pels til venstre er Theodor, den lidt mørkere klump pels til højre er Alexander :wink:

19 Synes om

Hvem siger nej til lidt gensidig søndags nus. Mine to tøser😍 Fiona er godt nok vokset Frida over hovedet.

20 Synes om

Kan I huske min tidligere kommentar om at katte ikke spiser rejer…?


Det gør de så stadig ikke, men de slikker den mayonnaise op, som nogen havde puttet på rejen for at få den til at glide ned. I hvert fak den mayonnaise, som ikke havde rørt ved rejen :lol:

13 Synes om

Alexander mener at kattegræs er bedst hvis det er helt fladt og livløst…
Og ja inden kræet lægger sig til rette skal der lige skovles lidt jord ud på gulvet…
De killinger :wink::blush:

13 Synes om

Uha verden er kold og hvid!

10 Synes om

Godt du har et varmt og hyggeligt hjem - ikke alle små katte er så heldige :cry::cry:

Er det Siggas første oplevelse af sne? Hos dig.

Bastian er en stor håndboldfan - stor i hvert fald… :slight_smile:


Bastian, 25.01.2019

15 Synes om

Det siger du nok, men jeg tror faktisk han sidder der og siger HALLO!!?? og forsøger at fortælle jer, at han vil have en forklaring på, at jeres opmærksomhed ikke er rettet mod ham.

2 Synes om

Nej hun har prøvet det før, både her i Odense, i sommerhuset og på altanen i København. Men hun bliver vist aldrig fan :wink:

4 Synes om

Theodor jeg er ved at klippe stof til en ny kjole jeg skal have på i eftermiddag - så flyt dog rumpetten!!

Og ja han er blevet sat på gulvet mindst 120 gange…

11 Synes om

Er du sikker på at der ikke er lidt orientaler i ham? :wink:

1 Synes om

Øjeblikket før Guliver fik overbalance, satte af og landede i hovedet på mig :uha:

12 Synes om

Når menneskefar skovler sne i vores have. Han laver baner, så vi kan gå uden at få sne på poterne. Men kunne han ikke også lige tage at skrue op for varmen?!

14 Synes om

Jeg nåede lige at overveje hvorfor Jeppe havde så travlt med at komme ned af trappen, da jeg hørte ham på vej i fuld fart, det var for at vise en af hans mange boinkers igen igen :joy:

15 Synes om

Spot den fjerde kat :wink:

11 Synes om

Chalina’s A-kuld 2019

23 Synes om

Husets håndboldmaskot har vist fortjent lidt ekstra guf i dag… :smiley:


Bastian, 27.01.2019

16 Synes om