Kattebilleder i januar

Er det hans stol, der er placeret lige foran fjernsynet? :tihi:

1 Synes om

Nej, det er min. Når Bastian vil følge med, står han oppe foran skærmen. :slight_smile:

1 Synes om

Hvor er de fine. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Tak

1 Synes om

Chalina’s B-kuld 2019

24 Synes om

Flot kuld, min favorit er nr. 2 fra højre. Den der dybe blå er jeg helt vild med :heart_eyes:

2 Synes om

Undskyld at der går killinge billeder i den
A-kuld

17 Synes om

Undskyld undskyld undskyld

I KG’er er bare et fantastisk publikum, til katte billeder :wink:

19 Synes om

Jeg elsker dem alle :lovelove:

Billeder af så smukke killinger behøver man da ikke undskylde - de er pragtfulde alle sammen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Helt enig!

2 Synes om

Spam du bare løs. Der er ikke noget som bamsebritekillinger. :heart_eyes:

3 Synes om

Se nu lige her, Juliet tvangsputtede Frederik. Han lå der først, så kom hun og lagde sig og han brokkede sig og snakkede grimt. Men det blev ved den grumpy mumlen i knurhårene og han blev liggende uden at gå. Det er ALDRIG sket før :heart_eyes:

21 Synes om

Bring 'em on…! :heart_eyes: :ok:

1 Synes om

Vi er gået i skarp træning med killingerne :wink:

15 Synes om

Vaffel har lige været ude og fået sne på sig. Han mener bestemt jeg burde slukke for alt det våde noget, der kommer ned fra oven

17 Synes om

det mener jeg også Vaffel :ok:

1 Synes om

Ja hvad bilder du dig egentligt ind… Så gør dog noget kvinde :laughing: Der er jo panik i det blik :lol:

1 Synes om

Jamen jeg ved da heller ikke hvad det er for en ravnemor jeg er. Nu har han lavet en Maude og er gået i seng i den øverste køje i kradsetræet. Lige op og ned af brændeovnen :joy:

3 Synes om

Frederico forstod ikke helt at gå ind i huset…

16 Synes om