Kattebilleder i juli

Det store rovdyr lurer i busken, springer op og jager sit bytte - som endnu en gang undslap… :smile:


Caithlin og Bastian, 27.06.2018

22 Synes om

Damn, det er godt fanget - især det midterste…! :open_mouth::grin:

2 Synes om

Mange tak, Dorthe, det var et meget heldigt skud.
Her I fuld udgave - han var godt nok højt oppe… :slight_smile:


Bastian, 27.06.2018

20 Synes om

Tykke tøs, hun er på dag 48

15 Synes om

Jeg overvejede faktisk et øjeblik, om det var photoshoppet, så måtte lige se nærmere på benstillingen - imponerende! :ok:

Det er sådan noget, jeg godt kunne finde på at photoshoppe, men her var det ikke nødvendigt. Alle 7 kg Bastian svævede gennem luften - det skarpe sollys og retningen mod kamera hjalp på skarpheden… :slight_smile:

5 Synes om

Hvem har lukket ham ind? :slight_smile:


Dushara Cathal Caithlin, 17.06.2018

17 Synes om

Det er vist godt, at han ikke er større Caitlin :grin:

1 Synes om

Meget farlig hunting Zilla :heart_eyes:

…og the Grand man himself. Det er virkelig sjældent jeg får noget ud af at fotografere ham

15 Synes om

Hun er da ikke bange for Bastian, som er dobbelt så stor som hende selv… :wink:

1 Synes om

Den beskæggede dame med vommen :wink::grin:


.
.

16 Synes om

Mit hækle projekt er vist godkendt :joy:

20 Synes om

Utroligt man kan ligge sådan her

15 Synes om

Morgen lykke :heart_eyes: en træt mæt tillidsfuld Fiona hjemvendt efter nattens oplevelser. :blush:

14 Synes om

Der er en kat på billedet, så deeeet … :sunglasses:

17 Synes om

Chilis yndlingsplads for øjeblikket. Man kan tydeligt mærke, kattene kan lide, at der er kommet flere planter ude i baghaven. Så det skal vi have meget mere af.

Den store “busk” i midten er ikke nogen busk, men bi-maden i det alt for lille bed. Den lidt mindre “busk” bag ved magnolien er træstubben, der bliver ved med at sætte nye skud, uanset hvor mange gange jeg rykker dem af. Den var helt renset ned til den bare stub fra begyndelsen af sæsonen.

13 Synes om

Helt enig om at planter og katte er en god blanding :grinning:
Mine elsker mine store hosta, det er som en kæmpe kølig hule.
Har købt nogle flere til dem :wink:

3 Synes om

Joy var på landet med Jyrak dd.
Det tog en halv times tid før de der store muh-misser var gloet ufarlige…

Resten af dagen var så dejlig med at mange, som i virkelig mange, publikummer gramsede og snakkede :heart_eyes:

14 Synes om

Caféen er åben :hjerte:

25 Synes om

Vores to tykke piger, der skal føde med ca 4 dages mellemrum. glæden over de kommende killinger er begyndt at spire :thumbup:

Det er Francescas 2. kuld og pt vejer hun mere end første gang, så er virkelig spændt på hvad hun gemmer :grin:

14 Synes om