Kattebilleder i juli

Vi råhygger her søndag morgen :heart:

13 Synes om

Hvor er det helt vildt kært :heart: Er det inden for hegnet? Eller er det naboens kat, der æder pindsvinets mad uden for hegnet?

4 Synes om

Drengene holder øje naboens fugle… :slight_smile:


Rags og Bastian, 04.07.2018.

15 Synes om

Det er uden for hegnet og naboens kat (Desmonds kuldbror). Jeg tog også en lille film med dem :slight_smile:

11 Synes om

Der er en mus under støvsugeren :rolleyes2:

13 Synes om

Han har ret meget respekt for en lille gris, hvad :hoho: Men nysgerrig er man jo stadig som kat. Hvor er han skøn (dem alle 3!) :heart:

1 Synes om

Jeg er ret pjattet med pindsvin, men må indrømme i dette klip er det altså naboens kat der løber med al opmærksomheden. :wehuu:

4 Synes om

Min rosmarin har fået en meget sjælden cremefarvet blomst.

Okok hvad han reelt set laver er at skræve over starten af siveslangen hvor der er godt tryk på og han derfor kan drikke af de små tynde stråler. :dokdok:

16 Synes om

Familie forøgelse i weekenden, efter vores to katte snød os sidste gang. :thumbdown: (var så sikker på Elysia var drægtig røde dutter og det hele, men snydt) Har jeg virkelig utroligt meget glædet mig til der kom killinger. Det er såååå længe siden sidst.

Hilaku fik to fine store drenge, og klarede bare alt til Ug og er en super mor. :heart_eyes:

36797033_10214108790208409_2879388367781363712_n

18 Synes om

Herhjemme er det ikke kun Sarah som leger med dukker…

20 Synes om

Hun lever lige pt op til ordlyden :grinning: hun er så rund at hun kan trille :joy:
Mon hun snart popper, hun har den sidste uge haft yvervdom en ko :grin:

16 Synes om

Så kom der lidt mere killinge boom - 4 skønne bimser (2,2) :heart_eyes:

16 Synes om

Er det ikke snart lørdag…så vi kan se vores nye legekammerat :grin:

20 Synes om

Er du nu også sikker på at det er det Isolde hun siger… hehe, hun bliver nok møgsur igen… tror du ikke?
Glæder mig til at se billeder :slight_smile:

3 Synes om

Nej, jeg er slet ikke sikker på at det er det Isolde siger…er sikker på at hun ikke kan fordrage ham når han kommer :smile:

Men jeg tror at Alvin bliver glad og Pollo…uden dog at være helt sikker :grin:

Efter sigende skulle ham den lille nye være noget a la Alvin, så her skal nok blive liv og glade dage :smiley:

6 Synes om

Jeg tror du har helt ret i at drengene bliver glade! De er bare så meget nemmere end de til tider hysteriske damer… de er i hvert fald hys her til tider :wink:

1 Synes om

Enig, sådan er det også her :face_with_raised_eyebrow:

Jeg tror, kattene nyder, at babylegetøjet er kommet frem igen :laughing: men ja, det er jo kun fundet frem til dem jo (ifølge dem selv :D)

14 Synes om

Hvalen og løven.
Den er købt, på zooplus.de, til killingerne, men passer vist bedre til singapura killinger :joy:

16 Synes om

Mimi stirrer på mig… Hun keder sig lidt for øjeblikket og er skuffet over, at jeg ikke vil underholde hende hele tiden. :roll_eyes:

17 Synes om