Kattebilleder i juli

Helt enig, han er så smuk.

Hans MCO-gener kommer dog til udtryk nu hvor jeg kender ham bedre :slight_smile:

Jeg er lidt i tvivl om hans intelligens :smiley: Det er som om han får forskellige resultater hver gang han forsøger at løse gåden 1+1 :smiley:

2 Synes om

Lur mig om ikke han var på køkkenbordet på vej derop :smiley:Det var han i hvert tilfælde dagen efter, da han var dum nok til at prøve at vise hvordan han var kommet derop…

Hans MCO-gener bliver mere tydeligere med tiden…

2 Synes om

Ja hvor er han smuk. :heart_eyes: er han halvt Maine Coon?

Han er internatskat, hvor han blev indleveret ammen sin mor og en mere.
Kend er ikke faren, er dog sikker på at der er noget MCO gemt et sted.
Moren var en fin trefarvet huskat.

1 Synes om

Vi gider ikke stå op!! :joy:

14 Synes om

Blua :blue_heart:

13 Synes om

Smukke-Bjørn :hjerte:

22 Synes om

Joy og mig får os en lille slapper i middagsheden.

13 Synes om

I den øverste køje …

11 Synes om

Hjælp…en hund :scream:

21 Synes om

Kvalitetstid med gammelmissen :hjerte:

21 Synes om

Hvor er hun skøn :smelter:

2 Synes om

Som heligvis tydeligt ser veltiplas ud endnu - fint blik i øjnene og en forpote, der ælter lidt :slight_smile: Hun er en fantastisk kat. (Og hver gang jeg ser hende vækker det varme minder om vores gamle 3 farvede husmis, Muffe)
VH
Susanne

5 Synes om

Verdens største kælepot :heart:

12 Synes om

Slet ikke til at stå for :heart::heart_eyes::heart:

20 Synes om

Jeg savner at ligge i arm med Fanni. Det holdt hun op med, da Mimi flyttede ind. Hun har ikke de samme behov for at putte med mig mere. :ked: Hun putter ofte med Mimi, men også stadigvæk med mig. :hjerte: Dog ikke så intenst og længe mere.


Det er et gammelt billede.

17 Synes om

Det er så hyggeligt med en gravid Fiona - hun er nemlig begyndt at putte hos mig :heart:

Var faldet i søvn og vågnede kl. 00.33 og damen var skredet. Fandt hende rolig og afslappet i køkkenet med tydelig slimprop synlig. Da slimprop jo ikke er nogen tidsindikator for killingernes ankomst, får Fiona lov til at gå rundt.

Men et skridt tættere på at killingerne er her :heart_eyes:

16 Synes om

Jeg er faktisk også overrasket over, hvor godt hun ser ud på det billede. Det svinger meget, så jeg er meget glad for det billede jeg fik taget her. :slight_smile:

2 Synes om

For dem som ikke læser opdrætter trådene så fødte Fiona 9 killinger. 6 killinger i morges, det tog 44 minutter, hvorfor trække det i langdrag… :wink:
Ved 14-tiden kom der 3 mere. Desværre var der to dødfødte.
Tilbage er der syvlinger der her alle er knappet pp mælkebaren.
Og de smasker - det smager mægtigt :heart_eyes:

22 Synes om

Hvor ser mor veltilfreds ud - men det er jo ikke så sært, med sådan et fint kuld :inlove:

1 Synes om