Kattebilleder i juni

Tak for synet - hvor er de smukke :heart_eyes:

1 Synes om

Hampus nyder at ligge på en af de bedste pladser på terrassen :blush:

18 Synes om

Tak, ja de er :slight_smile:

1 Synes om

Jo, det er store misser vi har her :smiley:

Her gamle Merlin ved siden af Gusse :smiley:

14 Synes om

I løbegården er der dejlig skyggefuldt hele dagen, så der opholder Stine og Mister sig. Og de er næsten ikke til at drive ind.
Så i dag er der endda serveret vådmad derude (Var der nogen der talte om at de snor mennesket om poten)

16 Synes om

Mikado killinger :wink:

22 Synes om

Jeg kunne ikke forstå, hvorfor LouLou var så længe om at støvsuge inde i stuen … fandt hende sådan her :venter:

22 Synes om

Du er nu også en hård arbejdsgiver, at hun skal arbejde i denne varme.:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

4 Synes om

Altså, jeg lagde over 1200 kr. til foder og andet katterelateret i går, så jeg synes det er på plads, at de deltager når det trænger :hmpf:

7 Synes om

Så vidt jeg kan forstå på mine, er arbejdsfordelingen her hjemme: De står for at vække mig på alle mulige tidspunkter jeg ikke ønsker at vågne, dog Alvin der står for de fleste af gangene. De spiser alt de overhoved kan. Alvin holder daglige skrigekoncerter for hele hytten. Alvin bider i ting han ikke må bide i og skubber ting han ikke må skubbe, ned fra alt muligt. Emina står for opkast. Og begge står for at fælde så meget som muligt. Alt andet står jeg for. :breakdance:

8 Synes om

Enki. Måske I skal lave en ny forventningsafstemning hjemme hos jer??? :grin::grin::grin::grin::grin:

2 Synes om

Ser han ik lidt hjemløs ud? :cry:

Tjooo… der er godt nok heller ikke nogen der har reageret på mit opslag. Men jeg ved der er flere her i byen, der har katte som ikke må komme ind og kun får det billigste tørfoder at spise. Dog har jeg ikke set ham siden. Hvis han kommer igen og begynder at komme jævnligt, vil jeg nok tage ham med en tur til dyrlægen og få ham chekket

2 Synes om

Bastian blev valgt til “Publikums favorit” på huskatteudstillingen i Valby, men vi havde
godt nok også lobbyet for sagen. Han var mere ude af buret end inde… :smile:


Bastian, 02.06.2018

24 Synes om

Ham skønne Bastian han klarer sig sørme flot! ::wehuu:

1 Synes om

Han er da ikke til at finde hale og ? i😊

16 Synes om

Min lille dreng :heart_eyes_cat::blue_heart:

16 Synes om

Hyggelige Hugo :heart:

19 Synes om

3 ud af 4 katte i klatretræet i haven … og en halsende hund ude på gaden :wink:

17 Synes om

Åh det er godt at få nusset mavsen

20 Synes om