Kattebilleder i juni

Faktisk smart med en vendbar kat. Tortie på den ene side og hvid på den anden side. :hoho:

15 Synes om

Desmond - Et spørgsmål om tid…

(Og det er så der, jeg sidder med fødderne i vand, når der er +25 grader :hoho:)

16 Synes om

Bare lige en centimeter mindre vand, så siger det vist plask :hoho:

Hvor er han sød og fin og sort :heart:

1 Synes om

Min elskede gamle smukke Frida :heart:

18 Synes om

Morgen stemning. Key West med et udvalg af killinger - noget bimse og et par sigøjnere :rolleyes: Men hyggeligt ser det ud :slight_smile: Hvad de ligger på? Såmænd en IKEA kasse, der bruges som killinge-bakke - hun synes den er såååå fin at ligge på :slight_smile:

22 Synes om

Det billede er da lige til en plakat :hjerte::heart_eyes:

At sidde i fred og ro og nyde en gang jordbær…det er lykken…altså hvis man kan få fred og ro :weary:

Og de ved jo godt at de ikke må være på bordene, og da slet ikke når vi spiser…:laughing:
Jo, jeg er glad for at de er så velopdragne og lystrer når der bliver sagt…NED…

12 Synes om

Min lille killing er ikke lille mere… Hun er over 1m lang som hun ligger her. 4kg og fylder 7 mdr på mandag.

15 Synes om

15 Synes om

Karlos

15 Synes om

15 Synes om

15 Synes om

Min elskede Bumle :couplekiss_man_woman::heart:

19 Synes om

Fik besøg af naboens ungkat Watson, da jeg sad i skyggen foran huset og pustede ud efter gulvask :slight_smile:

“Hej, vil du lege med mig?”

“Nå du er for træt? Så putter jeg da bare ved dine fødder” :hjerte:

21 Synes om

Og pludseligt fik han endnu et menneske :wink: :heart:

2 Synes om

Smuk kat der kommer for at hygge med dig :ok:

Hvor er han fin - som at se en yngre og slankere udgave af vores Bastian…:hjerte:

3 Synes om

Jeg har haft fint besøg i dag - Stines tidligere ejer var på besøg (Tror Stine genkendte hende og derfor ikke gad at hilse på hende - det er jo damen med alle killingerne)

Og ja, Tina er damen med killingerne - hun er den der primært har flaskekillinger i pleje for internatet.

Lige nu har hun kun lille Emil, og da han ikke helt selv kan spise og drikke endnu var han med på besøg

Nå ja, jeg er kommet i tanke om hvor dejlig Skyrkage er i varmen, så det spiste vi :smiley:

19 Synes om

Donkey og Helmut er meget opslugte af den due der går rundt i haven :bird:

16 Synes om

Vågnede op af min eftermiddagslur til dette syn:


Lidt hyggeligt at hun også er en hygge-putte kat :two_hearts:

16 Synes om